×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی در مازندران گشایش یافت

اقتصادتهران: نخستین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، دام، طیور و شیلات عصر روز سه شنبه در آیینی با حضور مسئولان در ساری گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: مازندران با تولید ۷۵ نوع محصول زراعی و باغی، استان سرآمد تولید محصولات کشاورزی در کشور است.

عزیزالله شهیدی فر افزود: این استان در تولید ۲۲ قلم محصول کشاورزی، شیلات، دام، طیور و باغی جایگاه اول تا سوم کشور را دارد.

وی برندسازی برخی محصولات کشاورزی و شیلاتی مازندران را به عنوان هدف پیش روی استان برشمرد و ادامه داد: با برندسازی محصولات اقتصادی و استراتژیک مازندران به دنبال بسترسازی برای گسترش صادرات و اشتعالزایی هستیم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران گفت: در گام اول برندسازی چند محصول کشاورزی و شیلاتی مازندران مورد نظر قرار گرفته است.

وی از مرکبات، کیوی، برنج، گل و گیاه به عنوان محصولات مازندران نام برد و گفت که با برندسازی آنها گام برداشتن در مسیر توسعه صادرات را آغاز کردیم.

در نمایشگاه بین المللی کشاورزی مازندران ۵۰ شرکت داخلی فعال‌ در عرصه های کشاورزی، شیلات و دام سرمایه گذاران بخش کشاورزی از ۱۵ شرکت روسیه، بلغارستان و لهستان نیز حضور دارند.

شرکت کنندگان این نمایشگاه در سه قالب شرکت های دانش بنیان، تولید و اشتغال بخش های کشاورزی ،شرکت های دانشگاهی و تحقیقاتی و شرکت های سرمایه گذار هستند.

شرکت های داخلی و خارجی در این نمایشگاه صنایع و ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها، آبیاری نوین، کشاورزی مکانیزه و ارگانیک و صنایع تبدیلی را هم عرضه کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches