×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۵ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۷ پاکستان با حضور ایران آغاز به کار کرد

اقتصادتهران: نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۷ پاکستان با هدف تبیین توانمندی های صادراتی این کشور روز پنجشنبه با حضور ۲۰ کشور دنیا از جمله جمهوری اسلامی ایران در شهر تجاری بندری کراچی کار خود را آغاز کرد.

رایزن بازرگانی ایران در پاکستان ضمن تشریح جزئیات نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۷ پاکستان، گفت که این نمایشگاه، دهمین اکسپوی پاکستان است و دو هیات از ایران در آن شرکت کرده اند.

‘مراد نعمتی زرگران ‘ ادامه داد:یک هیات ۱۵ نفره ایرانی به دعوت سفارت پاکستان در ایران در این نمایشگاه حضور یافته و هیاتی هم از اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن زاهدان در این نمایشگاه حضور دارد.

وی افزود: اکسپوبه عنوان بزرگترین نمایشگاه تجاری پاکستان قلمداد می شود که در آن، توانمندی های این کشور در بخش کالاهای صادراتی و خدمات به دیگران نشان داده می شود.

رایزن بازرگانی ایران تصریح کرد:این نمایشگاه تا دوازدهم نوامبر – یکشنبه ۲۱ آبان ماه – در شهر کراچی پاکستان دایر است.

به گزارش ایرنا اکسپوی سالانه پاکستان به محل تبادل تجربیات بازرگانان پاکستانی با دیگر کشورها در راستای توسعه تجارت و صادرات تبدیل شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches