true
اقتصادتهران: مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد مهمترین گلایه مربوط به بخش خودرو و خدمات پس از فروش آن است؛ به طوری که در چهار ماه نخست امسال ۲۷۰ فقره شکایت خودرویی به این اداره کل رسید که ۵۲٫۶ درصد آنها به نقص فنی مربوط میشد.
به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، «ابوالفضل تذروی» در چهارمین نشست تخصصی هم اندیشی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت با مدیران امور مشتریان شرکت های عرضه کننده خودرو افزود: همچنین ۱۰٫۴ درصد شایت ها به تاخیر در تحویل خودرو، ۸٫۹ درصد به عملکرد ضعیف نمایندگیها، ۷٫۸ درصد به خدمات پس از فروش و چهار دهم درصد نیز به افزایش قیمت ارتباط داشت.
وی بیان داشت: باید با رعایت آیین نامههای وضع شده موجود، همچنین رعایت حقوق شهروندی و تشریک مساعی در این زمینه راههای عملی موثرتری برای حل مشکلات دارندگان خودرو تدوین شود.
تذروی در ادامه به بیان عملکرد سه ماهه سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ها پرداخت و ادامه داد: در این مدت یک هزار و ۶۶۵ فقره شکایت خودرویی به این سازمانها رسید که بیشترین آنها ضعف خدمات پس از فروش و تاخیر در تحویل بموقع خودرو ثبت نام شده گزارش شده است.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=91150
false
true