×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
نقش مهم نیروگاه خورشیدی فولاد مبارکه در تأمین انرژی و توسعه پایدار

معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه، اعلام کرد: نیروگاه ۶۰۰ مگاواتی فولاد مبارکه تاکنون بیش از ۲۰ درصد پیشرفت داشته است و شرایط برای سرعت گرفتن مراحل نصب نیروگاه فراهم شده است.

به گزارش اقتصادتهران، عباس اکبری محمدی، معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه، اعلام کرد: نیروگاه ۶۰۰ مگاواتی فولاد مبارکه تاکنون بیش از ۲۰ درصد پیشرفت داشته است. وی افزود که زیرساخت‌ها و مراحل پیشبرد پروژه به خوبی انجام شده و شرایط برای سرعت گرفتن مراحل نصب نیروگاه فراهم شده است.

بهره‌برداری از فاز اول نیروگاه خورشیدی فولاد مبارکه تا یک ماه آینده

محمدی ابراز امیدواری کرد: طی یک ماه آینده اولین فاز پروژه که ۲۰ مگاوات است به بهره‌برداری برسد و وارد مدار شود. این پروژه یکی از نیروگاه‌های بزرگ خورشیدی ایران و منطقه محسوب می‌شود.

وی همچنین اشاره کرد: فولاد مبارکه با توجه به نیاز به انرژی و تولید انرژی سبز، تصمیم به راه‌اندازی نیروگاهی با سوخت پاک گرفته است. عملیات اجرایی این پروژه از سال گذشته آغاز شده است.

نیروگاه خورشیدی ۶۰۰ مگاواتی فولاد مبارکه نقش مهمی در تأمین انرژی در منطقه مرکزی ایران خواهد داشت. با توجه به تجدیدپذیر بودن این نیروگاه، تأمین پایدار برق شبکه، بهبود شرایط جوی و کاهش آلاینده‌ها در نقاط مرکزی ایران از جمله مزایای آن خواهد بود. محمدی ابراز امیدواری کرد که بهره‌برداری از این نیروگاه علاوه بر تأمین برق سبز، شرایط توسعه پایدار در منطقه را نیز فراهم کند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches