×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نقش زنان در دوران انقلاب و دفاع مقدس سرشار از ایثارگری آگاهانه است

اقتصادتهران: مراسم قدردانی از بانوان ایثارگر، مبارز و انقلابی شهرتهران به مناسبت گرامیداشت مقام زن و مادر به میزبانی شهرداری منطقه۲ برگزار شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مراسم قدردانی از بانوان ایثارگر،مبارز و انقلابی شهرتهران به مناسبت گرامیداشت مقام زن و مادر با حضور مهدی صالحی، شهردار منطقه ۲، مریم اردبیلی، مشاور شهردار و مدیرکل اداره زنان و خانواده شهرداری تهران و جمعی از بانوان ایثارگر و خانواده معظم شهدا با مشارکت مناطق ۱،۲،۳و ۵ در هتل اسپیناس برگزار شد.

مهدی صالحی، شهردار منطقه۲ در این مراسم ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: در جمع بانوان مستحکم، صبور و ایثارگر هستیم که در برابر آنها باید سر تعظیم فرود آورد.

وی بر جایگاه و نقش زنان در جامعه اشاره کرد و گفت: حضرت امام (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم همواره بر نقش زنان از بدو انقلاب تا به امروز تاکید داشته و دارند و به زن آنچنان درک و آگاهی درستی از نقش و مسئولیت، بخشیدند که تجلی و بروز ان را در احیای هویت زن مسلمان در انقلاب اسلامی شاهدیم.

شهردار منطقه۲ افزود: به واسطه انقلاب اسلامی به این قشر عظیم جامعه بها داده شد و جمله “از دامن زن، مرد به معراج می‌رود” گواه براین نگاه است.

به گفته صالحی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دستاورد همراهی زنان است که دوشادوش مردان در صحنه‌های مبارزه حضور داشتند و نقش آفرینی کردند. بی شک نقش بی بدیل و موثر زنان در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس امری انکارناپذیر و سرشار از ایثارگری آگاهانه است،

مریم اردبیلی، مشاور شهردار و مدیرکل اداره زنان و خانواده شهرداری تهران در ادامه این مراسم با تاکید بر جایگاه و اهمیت نقش زنان در جامعه گفت: نقش مادران و همسران شهدا کمتر از شهدا نیست، زیرا این افراد به این مرحله از معرفت و بصیرت رسیده بودند که مانعی بر سر راه شهدا نباشند و با صبر و فداکاری خود شهدا را در رسیدن به آرمان‌های انقلابی یاری داده‌اند.

وی ادامه داد: بهشت زیر پای مادران است، مادران شهدا حق مطلب را ادا کرده‌اند و در جامعه فعلی نیز ما باید از مادران شهید که ایثارگر بودند و در دامن آن‌ها عزیزانی پرورش یافتند که مدافعان کشور و جان ما بودند قدردان آن‌ها باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches