×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
نقش بستن تصویر یوزپلنگ ایرانی روی دو هواپیمای مسافرتی

اقتصادتهران: یوز پلنگ ایرانی برروی دو هواپیمای مسافرتی کشور ثبت شد.

کاپیتان علی مهرآور در نشستی  با بیان این مطلب تصریح کرد: از چند ماه قبل روابط عمومی شرکت هواپیمایی معراج در راستای پیگیری اهداف خود در جهت حمایت از توسعه پایدار و حمایت از محیط زیست طرح نقش یوزپلنگ ایرانی بر روی هواپیماهای مسافرتی خود را پیگیری کرد.

   وی با اشاره به اینکه در گذشته هم با اجرای بسته‌بندی‌های قابل جذب در حوزه کترینگ، اقداماتی را در حوزه محیط زیست انجام داده بودیم، افزود: با وجود اینکه این طرح تاثیر زیادی به طور سالانه در مصرف سوخت خواهد داشت اما ما به این پروژه به صورت ملی نگاه کردیم تا برای نخستین بار با کمک مشاوران خارجی این طرح را اجرایی کنیم و در این راستا ایده ای که از سوی روابط عمومی شرکت مطرح شد پس از انجام بررسی‌های لازم در هیات مدیره شرکت هواپیمایی معراج مجوزهای لازم را از سازمان هواپیمایی کشوری اخذ کرد تا به این ترتیب فرایند اجرایی کار آغاز شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ وی با اشاره به نهایی شدن کشیدن نقش یوزپلنگ ایرانی بر روی دو فروند هواپیمای مسافرتی این شرکت اظهار کرد: در حال حاضر دو هواپیمای ایرباس ۳۲۰ و ایرباس ۳۰۰-۶۰۰ هواپیمایی معراج با استفاده از نقش یوزپلنگ ایرانی پرواز می‌کنند که عملیات پرواز آن‌ها از یکشنبه هفته جاری آغاز شده است.

مهرآور با بیان اینکه این طراحی برای نخستین بار در جهان اتفاق می‌افتد اظهار کرد: در طرح‌های گذشته ایرلاین‌ها خارجی با استفاده از طرح‌های موقت نسبت به نقاشی برخی از این نمادها اقدام کرده بودند که هواپیمایی معراج با این طرح جدید برای نخستین بار توانسته یک طرح دایمی را برای این موضوع تصویب کند.

وی درباره هزینه‌های صورت گرفته برای اجرای این برنامه نیز گفت:‌ در حال حاضر نمی‌توان برآورد دقیقی از این هزینه‌ها داشت زیرا هزینه کنار گذاشتن چند روزه دو هواپیما از فرایند پرواز نیاز به تخمین جدی دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches