×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
نقش ارزشمند دریانوردان سانچی تا ابد در یاد ما می‌ماند

اقتصادتهران: دبیرکل سازمان جهانی دریانوردی (ایمو) در پیامی به مناسبت سالگرد بروز سانحه برای نفتکش سانچی تصریح کرد: تعهد و نقش ارزشمند دریانوردان سانچی در جامعه دریانوردی، تا ابد در یاد و خاطره ما خواهد ماند.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، «کی تاک لیم» در این پیام افزود: در سالگرد غرق شدن کشتی نفتکش سانچی، پس از سانحه تصادم نزدیک ساحل چین که به مرگ عده زیادی از دریانوردان منجر شد، مایلم مراتب تسلیت و همدردی عمیق خود را با خانوادگان و نزدیکان درگذشتگان این سانحه ابراز کنم.

وی اضافه کرد: سازمان جهانی دریانوردی، اقدام های ضروری را برای کمک به بررسی این سانحه اتخاذ کرده و نتایج و یافته‌های آن به صورت مقتضی تحلیل می شود تا احتمال بروز سوانح دلخراش مشابه به هر طریق کاهش پیدا کند.

این پیام به «ماندانا منصوریان» نماینده ایران در سازمان جهانی دریانوردی، تحویل شده است.

به گزارش ایرنا، شانزدهم دی ماه ۱۳۹۶ نفتکش تحت مدیریت شرکت ملی نفتکش ایران به نام «سانچی» که با محموله میعانات گازی به سفارش شرکت «هانوا توتال» کره جنوبی عازم این کشور بود در ۱۵۸ مایلی سواحل شرقی چین با یک فله‌بر چینی برخورد کرد.

در پی این حادثه ۳۲ سرنشین این نفتکش جان باختند که پیکر سه نفر به کشور بازگشت اما ۲۹ نفر دیگر به دریا سپرده شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches