اقتصاد تهران
شماره خبر : 79091
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
اقتصاد تهران

نقش اثرگذار کارکنان شعب در مشاوره و راهنمایی مشتریان

اقتصادتهران: معاون سرپرستی لرستان گفت: وصول مطالبات یکی از اساسی ترین راه های تامین نقدینگی و سودآوری است.

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، علی کاکاوند  با اشاره به فضای رقابتی بین بانک ها و موسسات اعتباری، انجام سریع امور را مهم‌ترین عنصر موفقیت در این فضا ارزیابی کرد.

 وی تصریح کرد: برخی از مشتریان انتظار دارند که مدیران و کارکنان شعبه به عنوان راهنما و مشاوری دلسوز و آگاه، با برخوردی مناسب، آنها را در مواقع نیاز راهنمایی کنند و خدمات مشاوره ای مورد نظر را به آنها ارائه دهند.

کاکاوند اضافه کرد: این امر موجب ایجاد زمینه های جلب، جذب، اعتماد و اطمینان شده و آنها را به مشتریان دائمی تبدیل می کند.

وی نقش روحیه کارکنان را در افزایش بازده را پراهمیت دانست و تصریح کرد: روسای شعب باید به عنوان الگو برای کارکنان به نحو مطلوب روحیه و انگیزه کاری را در آنها افزایش دهند.