نظرسنجی صیانت از مشتریان بانکی توسط بانک مرکزی و با دعوت عمومی از مشتریان شبکه بانکی به منظور رتبهبندی بانکها در شاخصهای صیانت از مشتریان تا ۱۵دیماه سال جاری ادامه دارد.
به گزارش اقتصادتهران به نقل از مدیریت امور روابط عمومی بانک تجارت، همزمان با برگزاری «نخستین رویداد تنظیمگری و نظارت؛ همایش صیانت از مشتریان بانکها و مؤسسات اعتباری غیربانکی، چالشها و راهکارها» در تاریخ ۲۲ دیماه سال جاری، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نظرسنجی صیانت از مشتریان بانکی را از تاریخ ۱۹ آذرماه ۱۴۰۴ آغاز کرد و این فرآیند تا ۱۵دیماه سال جاری ادامه خواهد داشت.