×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
نظام آموزشی باید به سمت تربیت محوری سوق یابد

اقتصادتهران: وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام سعی و تلاش ما این است که آموزش و پرورش از آموزش‌محور بودن به تربیت‌محور بودن سوق یابد.

به گزارش مهر، فخرالدین دانش آشتیانی در نهصد و چهلمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش اظهارکرد: باید از فضای مجازی استفاده بهینه کنیم.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: همه باید کمک کنند تا رویکرد جدید آموزش و پرورش را در فضای تعلیم وتربیت جا بیندازیم و در این راستا سند تحول بنیادین به خوبی این مساله را  تبیین و مشخص کرده است.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های اجرای مفاد سند تحول به خوبی باید فراهم شود، خاطر نشان کرد: دوره ابتدایی مهم ترین دوره برای سرمایه گذاری اساسی در آموزش و پرورش است، شاکله تربیتی دانش آموزان در این دوره شکل می گیرد به این خاطر باید روی دو مقوله کتاب های درسی و تربیت معلم کار بیشتری صورت گیرد.

دانش آشتیانی با بیان این که نمی نوان با فضای مجازی دستورالعملی وصرفا کنترلی برخورد کرد، تصریح کرد: دانش آموزان باید به شکلی خلاق و مثبت فعالیت‌های علمی و آموزشی خود را با استفاده از این فضا انجام دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches