×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نصب برج نوری در بوستان‌های شمال شرق تهران

اقتصادتهران: معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ گفت: به منظور تجهیز و توسعه تاسیسات زیر بنایی بوستان‌ها و عرصه‌های فضای سبز نسبت به نصب برج نوری در سطح منطقه اقدام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ حمید ناصحی در ادامه گفت: برج های نوری نصب شده دارای ۱۲ متر ارتفاع و مجهز به سیستم روشنایی LED (کم مصرف) است که با هدف استفاده از فناوری‌های جدید و کاهش هزینه مورد توجه این منطقه قرار گرفته است.

وی افزود: به تازگی در محلاتی همچون لویزان شمس آباد و هروی در بوستان های کوثر، ارکیده، همیشه بهار و در محدوده تهرانپارس شرقی(جشنواره) بوستان‌های کوثر، عادل و همچنین بوستان بزرگ یاس برج نوری نصب شده است.

ناصحی در ادامه به نصب المان های شهری از جمله نیمکت و سطل زباله در بوستان‌های اقاقیا و سمیه واقع در محدوده علم و صنعت اشاره کرد و گفت: از آنجاییکه روزانه تعداد قابل توجهی از شهروندان منطقه از امکانات این بوستان‌ها بهره‌مند می‌شوند، نسبت به نصب و ترمیم نیمکت و سطل‌های زباله بوستان‌ها اقدام شد.

معاون امورشهری و محیط زیست منطقه افزود: همچنین با هدف تامین امکانات رفاهی برای شهروندان، در بوستان ها و مراکز تفریحی منطقه آلاچیق نصب شد.

وی گفت: این آلاچیق ها ضمن ایجاد فضایی مناسب در قالب سایبان دارای میز و نیمکت جهت استفاده شهروندان است و هم اکنون در بوستان های نظیر باغ رز، شادی، هروی و صدف واقع در محلات هروی پاسداران و مبارک آباد به تعداد ۸ عدد از این آلاچیق‌های فلزی نصب شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches