×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
نشست کمیسیون همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان در ۳ ماه آینده

وزیر اقتصاد از برگزاری نشست کمیسیون مشترک همکاری های اقنصادی ایران و پاکستان در سه ماه آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد طیب نیا ، وزیر اقتصاد کشورمان که در حاشیه بدرقه نواز شریف، نخست وزیر پاکستان در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: پاکستان پرجمعیت ترین کشور همسایه ایران و دومین کشور بزرگ اسلامی است که قریب به هزار کیلومتر مرز با ایران دارد و طبیعتا توسعه روابط اقتصادی و سیاسی از اهمیت ویژه ای برای ما برخوردار است.

وی افزود: متاسفانه در سالهای گذشته حجم روابط اقتصادی ایران و پاکستان از حدود سه میلیارددلار به کمتر از یک میلیارد دلار کاهش پیدا کرده بود. در مذاکراتی که با هیات پاکستانی انجام شد بر توسعه همکاری ها تاکید شد و قرار شد حجم همکاری ها را به سه میلیارد دلار و پس از آن به میزان ۵ میلیارد دلار در آینده افزایش دهیم.

طیب نیا ادامه داد: گروه های کاری به صورت تخصصی تشکیل شدند و برخی از مشکلات و موانع بهبود روابط را که بین دو کشور وجود دارد را به صورت دقیق و تفصیلی مورد بحث قرار دادند.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا گفت: کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور در سه ماه آینده برگزار خواهد شد و امیدواریم با مذاکراتی که صورت گرفته و توافقاتی که روز گذشته میان دو کشور امضا شد ،‌موانع توسعه روابط برداشته شود و شاهد گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری دو کشور باشیم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches