×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
نشست کارگروه ریسندگی الیاف کوتاه انجمن صنایع نساجی ایران

اقتصادتهران: عصر روز دوشنبه هفدهم مهرماه نشست کارگروه ریسندگی الیاف کوتاه انجمن صنایع نساجی ایران با حضور اعضای انجمن در محل دبیرخانه برگزار شد.

به گزارش اقتصادتهران، در این نشست در خصوص مسائل و مشکلات واحدهای ریسندگی در تامین مواد اولیه مورد نیاز، توسعه و بازسازی و نوسازی، آمارهای واردات انواع نخ و الیاف و آمار تولیدات داخلی بحث و تبادل نظر شد. اسماعیل توکلی زاده و محمد کاردان رئیس و دبیر کارگروه ریسندگی الیاف کوتاه انجمن در بخش ابتدایی این جلسه گزارشی از پیگیری‌های هیئت رئیسه کارگروه در طول ماه‌های اخیر ارائه کرده و مهندس حائری مدیر اجرایی کارگروه مذکور نیز با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در خصوص استخراج و تدوین آمارهای تجارت و تولید مربوط به ریسندگی الیاف کوتاه و نشست‌های مشترک با مسئولین مربوطه به تشریح مسائل و مشکلات موجود و ضرورت هماهنگی و یکپارچگی بیشتر اعضا در حصول به نتیجه را یادآور شد.

در ادامه این نشست اعضای کارگروه به طرح دغدغه‌های خود و مشکلات واحدها در تامین نقدینگی و تخصیص ارز مواد اولیه، تامین اجتماعی، گمرک و بانک مرکزی و مشکلات قطعی برق و گاز مطرح نمودند. همچنین موضوع قاچاق محصولات نهایی زنجیره ارزش نظیر پوشاک و پارچه و وفور کالای قاچاق در بازار و واردات نخ با تعرفه‌های غیر کارشناسی و غیر موثر را از مهم‌ترین مسائل دست به گریبان واحدهای تولیدی دانستند.

در ادامه این نشست دکتر هزارجریبی از دفتر پیشه وزارت جهاد کشاورزی نیز در جلسه حضور یافت و توضیحاتی را در خصوص آمار کمی و کیفی کشت و برداشت پنبه در کشور ارائه و مواردی را در خصوص لزوم حمایت بیشتر واحدهای ریسندگی در خرید و تزریق نقدینگی به شرکت‌های پنبه پاک کنی مطرح کرد.

بر پایه این گزارش، اعضای کارگروه نیز به بیان نگرانی‌ها و دغدغه‌های مربوط به کیفیت پنبه داخل پرداخته و بر ضرورت حمایت از تولید پنبه در بخش کشاورزی تاکید کردند.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches