×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نشست همکاری توتال با شرکت‌های داخلی برگزار می‌شود

اقتصادتهران: رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت اعلام کرد، نشستی بین شرکت توتال فرانسه و سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران برای بررسی چگونگی همکاری در فاز ۱۱ پارس جنوبی تا چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود.

نخستین قرارداد جدید نفتی در پساتحریم دوازدهم تیرماه امسال بین شرکت ملی نفت و کنسرسیوم بین المللی به رهبری شرکت نفتی توتال فرانسه برای توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی امضا شد.

«رضا خیامیان» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره مشارکت شرکت های بین المللی با سازندگان ایرانی گفت: برای نخستین بار در مذاکرات مربوط به قرارداد فاز ۱۱ پارس جنوبی با توتال، وزارت نفت از سازندگان داخلی دعوت کرد.

خیامیان ادامه داد: قرار است توتال در این نشست، توضیحات لازم را درباره‌ نیازهای خود برای اجرای فاز ۱۱ پارس جنوبی اعلام کند تا سازندگانی که تمایل به همکاری داشته و از استانداردها و معیارهای لازم برخوردارند، همکاری خود را آغاز کنند.

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت اضافه کرد: حدود ۶ جلسه با وزیر نفت برگزار کردیم و توانمندی ها و تجهیزاتی را که قادر به ساخت آنها هستیم، تشریح کردیم تا در مذاکره وزارت نفت با توتال همه نظرات و توانمندی های سازندگان داخلی به توتال منتقل شود.

خیامیان اضافه کرد: پیشنهاد کردیم اگر توتال، کمتر از میزان تعیین شده یعنی کمتر از ۵۱ درصد از توان سازندگان ایرانی استفاده کرد جریمه شود، اما در صورتی که بیشتر استفاده کرد پاداشی برای آن در نظر گرفته شود.

وی یادآوری کرد: در نهایت، این پیشنهاد در قرارداد با کنسرسیومی که توتال رهبری آن را برای توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی بر عهده دارد، گنجانده شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches