×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

تهران اکونومی: این نشست با هدف بالا بردن فعالیت‌های داوطلبانه پزشکان عضو کانون در محلات تهران به میزبانی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، گلمکانی مدیر کل سلامت شهرداری تهران خواستار حرکت رو به جلوی کانون و فعالیتهای بیشتر در سطح جامعه و معرفی خود به جوامع پزشکی و بهداشتی و مردم شد. در این جلسه دکتر سهرابی مسئول کانون پزشکان به تشریح فعالیت‌های کانون و تشکیل کارگروهای ۴ گانه تخصصی در این کانون و ارتقاء سایت کانون پزشکان اشاره کرد و از مناطق و دبیران کانون پزشکان خواست که در تشکیل کارگروه های تخصصی و گسترش اعضاء کانون توجه ویژه به سایت کانون فعالیت مثمر ثمری انجام دهند.

در ادامه، دکتر بیرقدار دبیرکل کانون پزشکان نیز به تشریح وظایف کارگروه های تخصصی و معرفی مسولین آنها در هیئت مدیره پرداخت و در انتها نیز مهندس قهرمانی معاون اداره کل سلامت ضمن جمع بندی اهداف جلسه و مشخص شدن وظیفه مسولین سلامت و کانون پزشکان از شرکت اعضا در جلسه قدردانی نموده و بیان نمود که اجرایی شدن اهداف این جلسه گامی مهم در پیشبرد اهداف کلی تشکیل کانون ها و ارتقاء سطح سلامت شهروندان خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches