×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
نشست مشترک سه هیات تجاری خارجی با تجار ایرانی در نمایشگاه بین المللی

سه هیات تجاری و بازرگانی از کشورهای ترکیه، کویت و ارمنستان روز پنج شنبه در محل نمایشگاه با مسوولان سازمان توسعه تجارت ایران، اتاق بازرگانی و تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی کشور به گفت و گو نشستند.

مسوولان سازمان توسعه تجارت ایران ضمن آمادگی برای اعزام هیات های تجاری به این کشورها، آمادگی کشورمان برای صادرات کالاهای مختلف از جمله خشکبار را اعلام کردند.

در زمان حاضر سالانه بیش از دو میلیارد دلار خشکبار از ایران به کشورهای مختلف جهان صادر می شود.

انواع خشکبار ایران به بیش از ۵۰ کشور جهان از جمله آلمان، فرانسه، انگلستان، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، نروژ، پرتغال، آمریکا، کشورهای حوزه خلیج فارس شامل قطر، امارات متحده عربی، عربستان، کویت، کشورهای آسیائی چین، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا و روسیه صادر می شود.

صنعت خشکبار ایران به دلیل دارا بودن کالاهایی مانند پسته، خرما، بادام، گردو، کشمش و فندق در بازارهای جهانی به خوبی شناخته شده است.

ایران در تولید پسته و خرما رتبه دوم جهان، در تولید گردو مقام سوم جهان، در تولید بادام و کشمش رتبه چهارم جهان، و در تولید فندق مقام پنجم جهان را دارا است.

اولین نمایشگاه بین المللی خشکبار،آجیل، میوه های خشک و صنایع وابسته، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه که بازدیدکنندگان می توانند انواع خشکبار ارئه شده در آن را امتحان کنند، ده ها شرکت تولید کننده و صادرکننده خشکبار داخلی و خارجی ، کالاها ، خدمات و صنایع خود را به نمایش گذاشته اند.

مهمترین هدف و محور برگزاری این نمایشگاه ؛ توسعه و افزایش تولید و صادرات و یافتن بازارهای پایدار در نقاط مختلف جهان اعلام شده است.

در نخستین نمایشگاه بین المللی خشکبار، آجیل، میوه های خشک و صنایع وابسته، تولید کنندگان و توزیع کنندگان آجیل و خشکبار، شرکت ها، کارخانه ها و کارگاه های بسته بندی خشکبار، واحد ها و کارگاه های پوستگیری، بو دهی، شرکت های پاستوریزه کردن خشکبار، واحد های درجه بندی، خلال و پودر کردن خشکبار، شرکت ها، کارخانه ها و کارگاه های فرآوری میوه و سبزیجات خشک، زرشک وعناب، زعفران، چای و قهوه ، ادویه و چاشنی و واحد های تولیدی و صادراتی حبوبات، غلات، برنج، ذرت و گندم؛ تولیدات و خدمات خود را ارایه کرده اند.

در این نمایشگاه ؛ همچنین صنایع تبدیلی و جنبی خشکبار، نهاد های کشاورزی (کود ، بذر ، سم و…)، شرکت های دانش بنیان، شرکت های بازرگانی و انجمن ها و تشکل های وابسته ، حضور دارند و کالاها و خدمات خود را در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.

توسعه و افزایش تولید خشکبار کشور، آشنایی با نوین ترین صنایع و تجهیزات تبدیلی، ارائه روش ها و راهکارهای نوین مبارزه با آفات گیاهی، ارائه بذرهای نوین، بسته بندی های اصولی و جذاب، فرآوری خشکبار ، اشتغالزائی و توجه مسولان به این صنعت از دیگر اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی خشکبار، آجیل، میوه های خشک و صنایع وابسته است.

این نمایشگاه از امروز تا یکم آذرماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران پذیرای علاقه مندان است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches