×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
نشست مدیرعامل و اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری

اقتصاد تهران: نشست مدیرعامل و اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی ربیعی با اشاره به مهمترین وظایف اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: سیاستگذاری و نظارت دقیق بر عملکردها از جمله محوری ترین وظایفی است که مجموعه مدیریتی باید انجام دهد.

وی وجود افراد با تخصص های مختلف در مجموعه هیات مدیره را نشان ایجاد تحول در این بخش دانست و افزود: وجود افراد با تخصص های بیمه ای، مالی، بورس و حقوقی در مجموعه سازمان و بنگاههای اقتصادی وابسته نشان از تحول در این مجموعه است که یقینا این موضوع به ارتقا کارکردهای مجموعه سازمانی کمک قابل توجهی خواهد کرد.

وی اظهار داشت: اعضای هیات مدیره با برگزاری جلسات منظم و تقسیم کار مشخص بر مجموعه عملکردها نظارت و تلاش کنند با طرح ایده و نظارت جدی بر فعالیت ها، سیاست های لازم را در جهت ایجاد تحول در کارکردها را طراحی نمایند.

ربیعی بر ارتقای سلامت اداری و رشد کمی و کیفی کارها در مجموعه صندوق بازنشستگی تاکید کرد و افزود: اعضای هیات مدیره باید بر رشد کمی و کیفی کارها و پویایی لازم در مجموعه سازمان اهتمام داشته باشند و استراتژی بنگاهها را برای انجام فعالیت ها تدوین کنند.

وی نظارت دقیق برای انتصاب ها و لزوم شایسته سالاری را از جمله عوامل موثر بر موفقیت سازمانی برشمرد و گفت: انتصاب ها باید براساس تخصص و شایسته سالاری باشد و اعضای هیات مدیره باید از قبول هرگونه توصیه در این زمینه پرهیز کنند.

گفتنی است، دراین نشست همچنین بازنگری در اساسنامه و نحوه پویا کردن بنگاههای تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری از سوی خانم عطاریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و اعضای هیات مدیره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches