×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نشست رئیس انجمن جامعه هتلداران چابهار با مدیر میراث فرهنگی منطقه آزاد چابهار در اروند

نشست رئیس انجمن جامعه هتلداران چابهار با مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

به گزارش اقتصادتهران، این نشست با هدف بررسی و رسیدگی به موضوعات و مشکلات مرتبط با هتلداران، چگونگی تقویت روابط فیمابین، نحوه فراهم ساختن زمینه جذب گردشگران داخلی و خارجی، تسهیل و گسترش سفر ارزان به چابهار، با حضور عطاءاله کدخدائی مدیر میراث فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار، بهروز شهنوازی رئیس انجمن جامعه هتلداران، جمعی از فعالین صنعت هتلداری، روسا و کارشناسان مدیریت گردشگری برگزار گردید.

گفتنی است در ادامه این نشست بهروز شهنوازی رئیس انجمن جامعه هتلداران، گزارشی از اقدامات و فعالیت های این انجمن ارائه داد و تعدادی چند از اعضا و فعالین صنعت هتلداری مسائل، مشکلات و راهکارهای خود را در زمینه بهبود وضعیت شهر و استقبال از گردشگران ارائه کردند.

در پایان نیز رئیس جامعه هتلداران، به ارائه مسائل و مشکلات موجود در هتل‌ها و واحدهای اقامتی ـ پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و مشکلات موجود در زمینه سفر ارزان برای همه پرداخت و مواردی مطرح و در خصوص آنها بحث و تبادل نظر شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches