×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
نشست خیرین با رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد

اقتصادتهران: تعدادی از خیرین دانشگاه فنی و حرفه‌ای از جمله استاد یدا… جواهری از پیشکسوتان حرفه طلا و جواهر با رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای به منظور تشکیل مجمع خیرین این دانشگاه نشستی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، دکترمسعود شفیعی در این نشست صمیمانه ضمن خیرمقدم به حضور خیرین گفت: عزیزانی که از گذشته حامی دانشگاه فنی و حرفه ای بودند ودر واقع باعث رشد اقتصادی مملکت، اشتغال و رفع بیکاری شدند سپاسگزارم. سیستم این دانشگاه با آموزش و پرورش وبا دانشگاه های دیگر متفاوت است و تفاوت آن این است که کمک های شما و حمایت های شما گرامیان بر زندگی دیگران تاثیر گذارتر است چراکه ما نیروهایی داریم که دو ساله فارغ التحصیل شده و وارد بازار کار می شوند.

وی افزود: متاسفانه تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاه های این دانشگاه قدیمی هستند و کارایی چندانی ندارند بنابراین یکی از نیازهای ما به روز شدن این تجهیزات است و این کمک شما عزیزان را می طلبد چرا که اگر واقعیت را بپذیریم باید تجهیزات به روز بشود و فناوری های جدید وارد گردونه کار شود.

شفیعی با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای تنها دانشگاهی است که روبه رشد است، گفت: تلاشمان این است که این مرکز را با کمک شما خیرین عزیز به جایگاه اصلی خود که همانا رفع معضل بیکاری و رشد اشتغال است برسانیم در همین راستا نیازهایمان را به شما اعلام می‌کنیم که با همت شما به این مهم دست پیدا کنیم.

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای به جلسه خیرین سال گذشته اشاره کرد و افزود: از جلسه سال گذشته با خیرین تا اکنون کار رضایت بخشی صورت نگرفته و ما راضی نیستیم. ما انتظار داریم اینگونه جلسات نتیجه بدهد. در جلسه سال گذشته عنوان شد که این دانشگاه ۵هزار دانشجوی بی بضاعت دارد و برای اینکه به آنها کمک بشود عزیزان را به همکاری دعوت کردیم که دست به دست هم بدهیم تا این بچه ها را حمایت کنیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و تنها ۴۰۰ یا ۵۰۰نفر از آنها حمایت شدند و این عزیزان کم لطفی کردند اما باز هم این انتظار را از شما گرامیان دارم که مارا یاری گر باشید.

در ادامه این جلسه تعدادی از حاضرین خیر در نشست به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند که بر این اساس یدا… جواهری، یکی از پیشکسوتان صنف طلا و جواهر و موسس و استاد آموزشگاه فخر‌ آریا، در سخنانی با اشاره به ضرورت حمایت از کارآفرینان گفت: من نوآوری جدیدی برای این دانشگاه آورده‌ام که همانا حرفه طلا و جواهرسازی است.

وی افزود: در ابتدا باید شرایط برگزاری کلاس برای افراد علاقه‌مند در دانشگاه فراهم شود تا پس از این زمینه‌های تدریس هنرجویان را فراهم آوریم.

جواهری یادآور شد: هم اکنون تعداد زیادی از جوانان فارغ التحصیل اما فاقد شغل در کشور وجود دارد که به دنبال حرفه مناسبی هستند که در این رابطه ما می‌توانیم آن‌ها را در کارگاه‌های مرتبط با فنی و حرفه مشغول به کار کنیم.

وی تاکید کرد: در واقع باید شرایطی فراهم شود تا هنرجویان بتوانند برای خودشان و جامعه کارآفرینی کنند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches