×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نسل حاضر امانت‌دار خوبی برای محیط زیست نبود

اقتصادتهران: معاون رئیس جمهور گفت: مردم باید بدانند محیط زیست برای خودشان است و باید به نسل‌های بعد منتقل شود، نسل حاضر امانت‌دار خوبی برای محیط زیست نبود.

به گزارش مهر، آیین افتتاح و بهره برداری از دو مجتمع ساماندهی مشاغل شهری با حضور عیسی کلانتری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و برخی از مدیران و مسئولان استانی پیش از ظهر امروز در بزرگراه شهید چراغچی مشهد، برگزار شد.

در این مراسم عیسی کلانتری اظهار کرد: داشتن آب سالم، شهر تمیز و مسائلی این چنینی حق همه شهروندان است.

کلانتری با بیان اینکه خوشبختانه مشهد شهر تمیزی است، ابراز کرد: مردم باید بدانند محیط زیست برای خودشان است و باید به نسل‌های بعد منتقل شود، نسل حاضر امانت‌دار خوبی برای محیط زیست نبود.

همچنین در ادامه حمیدرضا موحدی‌زاده، عضو شورای شهر مشهد اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم گام‌های جدیتری در زمینه سامان‌دهی مشاغل شهری برداریم. امروز بیش از ۶۰۰ واحد در این دو مجتمع در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهره‌برداری این دو مجتمع به وسیله بانک‌ها، اصناف، بخش خصوصی و شهرداری مشهد هزینه شده است، افزود: در سال ۹۸ و ۹۹ مجوز احداث بیش از هزار واحد جدید را برای شهرداری مشهد صادر کرده‌ایم، امیدواریم مردم برای تأمین نیازهای خود، به این مجتمع‌ها مراجعه و نیازمندی‌های خود را با قیمت پایین‌تر تأمین کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید فرهنگ‌سازی لازم در این زمینه صورت بگیرد، تصریح کرد: مشاغل پراکنده در سطح شهر مشکلاتی همچون آلودگی صوتی، ایجاد ترافیک و… ایجاد کرده‌اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches