×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نرخ زولبیا و بامیه ماه رمضان هنوز مصوب نشده است

اقتصادتهران: رئیس اتحادیه قنادان کشور گفت: علیرغم نرخ پیشنهادی اتحادیه تاکنون نرخ زولبیا و بامیه درجه یک و دو برای ماه مبارک رمضان از سوی سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تعیین و مصوب نشده است.

علی بهره مند روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا، با وجود این که اشاره ای به نرخ پیشنهادی نکرد افزود: به دلیل نزدیکی به ماه مبارک رمضان به نظر می رسد تا هفته آینده نرخ مصوب مشخص و اعلام شود.

وی اظهارداشت: قیمت پیشنهادی ما طبق آنالیز، متناسب با کیفیت و محاسبه جعبه انجام می شود به همین دلیل، اگر قنادی‌ها، زولبیا و بامیه را با احتساب وزن جعبه ارائه می‌کنند، این موضوع در آنالیز قیمتی دیده شده است.

به گزارش ایرنا، در سال ۹۵ قیمت هرکیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک، نزدیک ۱۱۵هزار ریال و درجه دو ۱۰۵ هزار ریال بوده است.

طبق امارها نرخ هرکیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک و دو در سال ۹۴ بین ۹۰ تا ۹۶ هزار ریال، در سال ۹۳ بین ۸۰ تا ۸۵ هزار ریال و سال ۱۳۹۲ بین ۶۵ تا ۷۰ هزار ریال به فروش میی رسید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches