×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: صرافان ارز و سکه امروز (دوشنبه) هر دلار آمریکا را با کاهش ۲۵ ریالی در مقایسه با دیروز، ۳۸ هزار و ۱۵۲ ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با ۱۱۵ هزار ریال کاهش قیمت، ۱۱ میلیون و ۹۱۰ هزار ریال داد و ستد کردند.

به گزارش ایرنا، براساس معاملات ثبت شده صرافی های مجاز کل کشور در سامانه نظارت بر ارز (سنا)، قیمت هر یورو تا لحظه تنظیم این خبر به ۴۱ هزار و ۱۴۷ ریال رسید که در مقایسه با دیروز ۲۴۱ ریال کاهش نشان می دهد.

همچنین هر پوند انگلیس در بازار آزاد ۴۸ هزار و ۳۹۰ ریال دادوستد شد که در مقایسه با دیروز ۴۰ ریال کاهش نشان می دهد.

اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز امروز قیمت هر دلار را ۳۸ هزار و ۱۹۰ ریال و هر یورو را ۴۱ هزار و ۳۲۰ ریال اعلام کرد.

** قیمت مسکوکات طلا

برپایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران تا لحظه انتشار این خبر، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم با ۲۰ هزار ریال کاهش قیمت نسبت به یکشنبه، ۱۱ میلیون و ۷۲۰ هزار ریال فروخته شد اما هر نیم سکه ۶ میلیون و ۳۹۰ هزار ریال به فروش رفت که افزایش ۳۰ هزار ریالی نشان می دهد.

هر قطعه ربع سکه طلا با ۱۰ هزار ریال کاهش قیمت در مقایسه با دیروز، سه میلیون و ۴۱۰ هزار ریال فروخته و هر سکه یک گرمی با ۱۰ هزار ریال رشد قیمت، ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال داد و ستد شد.

اتحادیه طلا، قیمت هر اونس طلا را با سه دلار و ۸۰ سنت افت قیمت نسبت به روز گذشته، یک هزار و ۲۳۰ دلار و ۱۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۱۴۷ هزار و ۶۳۰ ریال اعلام کرده که نسبت به یکشنبه هفت هزار و ۸۵۰ ریال کاهش داشته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches