×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نرخ دلار افزایش یافت

اقتصادتهران: صرافان ارز و سکه امروز (دوشنبه) هر دلار آمریکا را با ۱۹۲ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۴۰ هزار و ۷۰۶ ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با افزایش ۱۸۵ هزار ریالی، ۱۱ میلیون و ۸۳۷ هزار ریال داد و ستد کردند.

به گزارش ایرنا و بر اساس معاملات ثبت شده در سامانه سنا که توسط صرافی های مجاز کل کشور انجام می گیرد، هر یورو تا لحظه تنظیم این خبر به ۴۲ هزار و ۵۱۲ ریال رسید که نسبت به روز گذشته (یکشنبه، پنجم دی ماه) ۲۶۷ ریال کاهش داشت.

هر پوند انگلیس نیز در بازار آزاد افزایش قیمت داشت و با رشد ۹۰ ریالی نسبت به دیروز، ۴۹ هزار و ۷۸۰ ریال داد و ستد شد.

اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز امروز قیمت هر دلار را ۴۱ هزار و ۳۲۰ ریال و هر یورو را ۴۳ هزار و ۵۸۰ ریال اعلام کرد.

** قیمت مسکوکات طلا

برپایه اعلام این اتحادیه و تا لحظه انتشار این خبر، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال و هر نیم سکه با افزایش ۶۰ هزار ریالی، ۶ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال فروخته شد.

هر قطعه ربع سکه طلا نیز با افزایش ۳۰ هزار ریالی، سه میلیون و ۲۹۰ هزار ریال فروخته شد و همچنین سکه گرمی با رشد ۲۰ هزار ریالی، دو میلیون و ۴۰ هزار ریال داد و ستد شد.

اتحادیه طلا، قیمت هر اونس طلا را بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته، یکهزار و ۱۳۴ دلار و ۵۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۳۲۰ ریال اعلام کرده است که نسبت به دیروز پنج هزار و ۷۶۰ ریال افزایش به ثبت رسانید.

معاملات بازار آزاد سکه و ارز تا ساعت ۱۸ هر روز ادامه دارد و در میانه روز و در فاصله زمانی ۱۳ تا ۱۴ به اوج می‌رسد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches