×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نرخ خدمات پستی خارجی زمینی اعلام شد

اقتصادتهران: شرکت ملی پست نرخ خدمات پستی خارجه زمینی را در انواع مرسولات و با تفکیک کشورها از گروه یک تا سه اعلام کرده است.

به گزار ش ایسنا، شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با انتشار اطلاعیه‌ای در سایت خود نرخ انواع خدمات پستی خود را در مناطق داخلی و برون مرزی را اعلام کرده که بر اساس آن تعرفه خدمات پستی شرکت پست به مقاصد خارجی و از راه زمینی در مورد انواع خدمات و نامه‌ها و مرسولات به این ترتیب است:

نرخ نامه‌های عادی تا ۵۰۰ گرم به ترتیب برای کشورهای مقصد در  گروه‌های یک تا سه به ترتیب ۱۱۷۰۰۰، ۱۵۰۰۰۰ و ۲۲۲۵۰۰ ریال از ۵۰۱ گرم تا ۱۰۰۰ گرم نیز به همین ترتیب ۱۷۳۰۰۰، ۲۲۱۵۰۰ و ۳۲۷۰۰۰ ریال است. همچنین در رده وزنی ۱۰۰۱ تا ۲۰۰۰ نیز این نرخ برای کشورهای گروه یک تا سه به ترتیب ۲۲۵۰۰۰، ۲۸۷۰۰۰ و ۴۲۵۰۰۰ ریال تعیین شده است.

برای ارسال مطبوعات عادی نیز شرکت پست رقم ۸۱۵۰۰، ۱۰۴۷۰۰ و ۱۵۴۰۰۰ ریال را برای گروه‌های مختلف در رده وزنی تا ۲۵۰ گرم تعیین کرده است. از ۲۵۱ تا ۵۰۰ گرم نیز این رقم به ترتیب ۱۰۶۰۰۰، ۱۳۵۰۰۰ و ۲۰۰۰۰۰ ریال است. از ۵۰۱ تا ۱۰۰۰ گرم نیز ارقام ۱۳۹۰۰۰، ۱۷۶۰۰۰ و ۲۶۲۰۰۰ ریال در نظر گرفته شده است. هر مطبوع عادی تا وزن ۲۰۰۰ گرم نیز برای گروه‌های یک تا سه به ترتیب با ارقام ۱۷۹۰۰۰، ۲۲۹۰۰۰ و ۳۴۰۰۰۰ ریال قابل ارسال است.

در مورد نامه‌های سفارشی نیز تا ۵۰۰ گرم مبالغ ۲۰۸۰۰۰، ۲۴۰۰۰۰ و ۳۰۸۰۰۰ ریال برای کشورهای گروه یک تا سه در نظر گرفته شده است. برای مرسولات تا ۱۰۰۰وزن گرم نیز به ترتیب ۳۰۶۰۰۰، ۳۵۳۰۰۰ و ۴۵۱۰۰۰ ریال و برای مرسولات ۱۰۰۱ تا ۲۰۰۰ گرم نیز مبالغ ۳۹۷۰۰۰، ۴۵۹۰۰۰ و ۵۸۸۰۰۰ ریال به عنوان کارمزد تعیین شده است.

در مورد مطبوعات سفارشی نیز مطبوعات تا وزن ۲۵۰ گرم برای گروه‌های یک تا سه به ترتیب ۱۴۴۰۰۰، ۱۶۷۰۰۰ و ۲۱۴۰۰۰ ریال تعیین شده است. در وزن ۲۵۱ تا ۵۰۰ گرم نیز مبالغ ۱۸۸۰۰۰، ۲۱۷۰۰۰ و ۲۷۸۰۰۰ ریال مشخص شده است. همچنین برای مطبوعات سفارشی از ۵۰۱ تا ۱۰۰۰ گرم نیز باید به ترتیب گروه‌ها مبالغ ۲۴۴۵۰۰، ۲۸۳۰۰۰ و ۳۶۲۰۰۰ ریال پرداخت شود. از ۱۰۰۱ تا ۲۰۰۰ گرم نیز به ترتیب نرخ خدمات پستی ۳۱۸۰۰۰، ۳۶۷۰۰۰ و ۴۷۰۰۰۰ ریال است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches