true
در تاریخ ۵ دی ۱۴۰۳، اولین دورهمی مرکز اشتغال و مهارتآموزی ماهان با حضور اساتید، کارکنان مجموعه و اصحاب رسانه برگزار شد. هدف این دورهمی آشنایی بیشتر با اساتید مجموعه، معرفی دورههای مرکز و ارائه اطلاعات جامعتر درباره نقشه راه آینده این مرکز بود.
به گزارش اقتصادتهران، در ابتدای مراسم، مدیرعامل هلدینگ دانشجویی و اشتغال ماهان، الهام سعیدی، به بیان داستان ۲۸ ساله خدمات این هلدینگ در حوزههای آموزشی، مشاورهای و پژوهشی پرداختند. ایشان با اشاره به آغاز فعالیت مرکز اشتغال و مهارتآموزی ماهان در سال ۱۴۰۰ با تنها یک استاد و یک اتاق، رشد قابل توجه این مرکز تا سال ۱۴۰۳ را ستودند. اکنون این مرکز با هدف آموزش مهارتهای متناسب با نیاز بازار کار، دورهها و کارگاههای متنوعی برگزار میکند که تمرکز اصلی آنها بر آمادهسازی دانشجویان و فارغالتحصیلان برای ورود به دنیای حرفهای و کسب درآمد است.
سعیدی همچنین به معرفی سایر مجموعههای وابسته به هلدینگ ماهان پرداخت، از جمله:
- مدرسه کسب و کار ماهان
- مرکز مشاوره مدیریت ماهان
- آکادمی کودک و نوجوان ویموند
- حرفه پلاس
- مرکز تحصیلات تکمیلی ماهان
مرکز اشتغال و مهارتآموزی ماهان بهعنوان جدیدترین زیرمجموعه این هلدینگ، با توجه به نیازهای بازار کار، توانسته خلأ موجود در زمینه آموزشهای مهارتی را بهخوبی پر کند.
معرفی اساتید
در ادامه، اساتید مرکز به معرفی خود پرداخته و به اشتراکگذاری خاطرات شیرین آموزشی خود در سالهای گذشته پرداختند. همچنین در مورد اهداف آینده مرکز و برنامههای آموزشی تبادل نظر کردند. اسامی اساتید مرکز اشتغال و مهارتآموزی ماهان عبارتند از:
- عرفان الهوردی
- حمیدرضا عظیمی
- محمد گنجی
- احمد فروتن
- رضا شیرازی
- حامی غفاری
- ناصر عسکری
- مهدی امیراقبال
- ساحره الفتپور
- شقایق اقبالینژاد
- ابوالفضل مدنی
- بهمن دانشیان
- یاسر خواجهامینی
- عاطفه کمالی
- محمد رضوی
- تینا شاهین
- آیت شیرمحمدی
- بهرام لطفی
- علیرضا هدایتی
- محبوبه صالحی
فلسفه طراحی دورهها
در بخش دیگری از مراسم، آرمین رحمتی، مدیر مرکز اشتغال و مهارتآموزی ماهان، به تبیین فلسفه طراحی و برگزاری دورهها پرداختند. وی تاکید کرد که دورهها با توجه به نیاز بازار کار و خواستههای کسبوکارهای مختلف برای جذب افراد مستعد طراحی شدهاند. دورههای ارائهشده توسط این مرکز عبارتند از:
- مدیریت محصول
- دیجیتال مارکتینگ جونیور
- مدیر دیجیتال مارکتینگ جنرالیست
- فروش و مذاکره
- فروشندگان حاکم
- مهارتهای نرم ۲۰۲۵ تاپ اسکیل
- هوش مصنوعی
گفتنی است در پایان مراسم اصحاب رسانه سوالات خود را درباره مزیتهای رقابتی و اهداف آینده مرکز مطرح کردند.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=294780
false
true