×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نخستین گردهمایی کانون مداحان شمیرانات برگزار شد

تهران اکونومی: اولین گردهمایی و هم اندیشی بزرگ کانون مداحان، شعرای آئینی شهرستان شمیرانات با هدف اهمیت نقش مداحان در حراست از میراث معنوی ائمه اطهار(ع) و ارتقای معرفت واقعی مردم نسبت به ایشان در حرم مطهر امامزاده صالح (ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک در این گردهمایی که با حضور حجت الاسلام محمد رضا مبارکی زاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شمیرانات، سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک، روحانیون ،هیات مذهبی، مداحان و شاعران اهل بیت برگزار شد بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک اظهار داشت: اشعار مذهبی و مداحی اهل بیت(ع) وسیله ی موثری برای بیان اندیشه های علما و دانشمندان دینی در جهت گسترش و ترویج معارف و فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه است.

وی با اشاره به تشکیل کانون مداحان در شمیران تصریح کرد: این کانون دارای بیش از ۵۰۰ عضو است که تشکیل آن توانسته ‌در راه گسترش فرهنگ عاشورایی، نشست های مذهبی، هماهنگی و همدلی بیشتر بین ذاکران اهل بیت (ع) و…اقدامات شاخصی انجام دهد.

این مقام مسئول گفت: منطقه یک از ظرفیت بالای مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) برخورداراست و اگر این توانمندی‌ها ساماندهی شود و در مسیر آموزش درست قرار گیرد تأثیرات منحصر به فردی خواهد داشت.

حجت الاسلام محمد رضا مبارکی زاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شمیرانات نیز با اشاره به نقش شعرا و مداحان اسلامی از صدر اسلام تا کنون و نقش حماسه آفرینی آنان در خصوص وقایع کربلا خواستار تقویت این‌گونه برنامه‌ها شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches