×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
نخستین کورت جهانی اسکواش در شمال تهران احداث می شود

تهران اکونومی: به منظور حمایت از ورزش اسکواش و ترغیب و تشویق جوانان به این ورزش، نخستین کورت تمام شیشه ای جهانی اسکواش کشور در بوستان مهرگان به بهره برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک در نشست سالانه نواب رئیس هیأت‌های اسکواش سراسر کشور که طی دو روز با حضور دکتر علیرضا دبیر عضو شورای اسلامی شهر تهران، مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش کشور، دکتر ربابه شهریان معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان و … در مرکز علوم ستاره شناسی شهرداری منطقه یک تهران برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: شهرداری منطقه یک فعالیت خود را در جهت احداث کورت جهانی واستاندارد جهت بهره برداری بانوان واقشار مردم اختصاص داده است و تا ۲ ماه آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در حال حضر دو کورت شیشه ای در مجموعه کوهستان در محدوده ناحیه یک احداث شد و نخستین کورت تمام شیشه ای جهانی اسکواش کشور نیز در حال تکمیل است که نمونه ای استاندارد برای دیگر مناطق کشور خواهد بود.

یزدانی خاطر نشان ساخت: این نشست با محوریت پشتیبانی و حمایت از ورزش اسکواش برگزار شده تا در راستای آن با احداث حداقل یک مجموعه اسکواش در هر منطقه شهر تهران به روند همگانی شدن این ورزش سرعت بخشیده شود.

دکتر ربابه شهریان معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان نیز افزود: بانوان کشور اقشار تاثیر گذار در ارتقاء این فعالیت ورزشی هستند و امیدواریم با گسترش روزافزون این رشته ورزشی در سطح پایتخت و کشور شاهد استقبال بانوان و برگزاری مسابقات اسکواش در سطح محلات باشیم.

زهرا مبینی مشاور شهردار منطقه یک در امور بانوان نیز جایگاه این رشته را علمی وتخصصی و بر پایه اصول وتأثیرگذار برای بانوان دانست وافزود: این گردهمایی ها وبرنامه های متنوع در فدراسیون ها به خصوص درحوزه بانوان باید ادامه داشته باشد تا تحول عظیم در پیشبرد هدف‌های آتی وکسب مقام در مسابقات جهانی صورت پذیرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches