×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
نخستین کتاب سال بانکداری الکترونیکی، بورس و بیمه منتشر می‌شود

اقتصادتهران: نخستین کتاب سال بانکداری الکترونیکی برای معرفی فعالان عرصه بانک، بورس و بیمه کشور، توسط هلدینگ رسانه‌ای دیده‌بان، منتشر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ دیده‌بان، این کتاب به‌عنوان مرجع رسمی بانکداری الکترونیکی ایران (۱۳۹۵/ ۲۰۱۶)، دربرگیرنده حوزه‌های مختلف بانکداری الکترونیکی و فناوری در حوزه پولی کشور، بورس و بیمه است.

این کتاب که هم‌زمان با سال نو منتشر و توزیع می‌شود، تلاش خواهد‌کرد تا بستر مناسبی برای معرفی توانمندی‌های نهادها، سازمان‌ها و مؤسسه‌های پیشرو خصوصی و دولتی در حوزه خدمات الکترونیکی، بورس و بیمه کشور باشد.

گزارش تحلیلی وضعیت بورس، بیمه و بانکداری الکترونیکی کشور، بررسی وضعیت ارائه خدمات الکترونیکی در زمینه بانک، بورس و بیمه در گفت‌وگو با صاحب‌نظران، چشم‌انداز کلی بانکداری کشور، آشنایی با شرکت‌ها، محصولات و خدمات در زمینه فناوری مرتبط با سه حوزه؛ بانک، بورس و بیمه و معرفی توانمندی‌ها و خدمات ویژه آنها، تحلیل روندهای جهانی بانکداری الکترونیکی و تاریخ شفاهی بانکداری الکترونیکی ایران از جمله مطالبی است که در این کتاب ارائه می‌شود.

بخش دیگری از این کتاب شامل دایرکتوری شرکت‌های فعال در حوزه‌های بورس، بانک و بیمه یا ارائه‌دهندگان خدمات مرتبط، است که به‌عنوان مرجعی قابل دسترس در اختیار علاقه‌مندان و فعالان این حوزه‌ها قرار خواهدگرفت.

راهنمای مدیران در انتخاب بهترین راهکارها و به همراه متن کامل اسناد بالادستی حوزه بانکداری الکترونیکی، بورس و بیمه را نیز در این کتاب خواهید‌یافت.

مخاطبان عمده کتاب سال بانکداری الکترونیکی، بورس و بیمه، مدیران شبکه بانکی، وزارتخانه‌ها، ادارات دولتی و شرکت‌های فناوری اطلاعات و فعالان بورس و بیمه خواهند‌بود.

گفتنی است درج اطلاعات در بخش دایرکتوری کتاب رایگان است که با مراجعه به وب‌سایت www.yearbook.ir/ebanking و تکمیل فرم مربوطه به‌صورت آنلاین قابل انجام است.

علاقه‌مندان به حضور در سایر بخش‌های کتاب و درج گفت‌وگو و گزارش‌های اختصاصی خود، می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۷۴۹۴۱۳ تماس بگیرند.

شماره فکس ۸۸۷۴۹۴۱۵ و نشانی پست الکترونیکی Info@yearbook.ir نیز دیگر راه‌های ارتباطی با کتاب سال بانکدرای الکترونیکی، بورس و بیمه است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches