×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
نخستین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال برگزار می‌شود

اقتصادتهران: نخستین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال هفدهم بهمن ماه هم زمان با تجلیل از فرماندهان دفاع مقدس و رونمایی از تمبر مدیریت ایرانی اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری نخستین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال صبح امروز در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با حضور طهمورث حسنقلی‌پور، رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و دبیر اجلاس و سعید خزایی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین علیه السلام و دبیر علمی اجلاس برگزار شد.

در ابتدای این نشست طهمورث حسنقلی‌پور با اشاره به زمان برگزاری این اجلاس گفت: نخستین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال با هدف اشاعه الگوی مدیریت اسلامی ایرانی با حمایت و همکاری ریاست جمهوری، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و سایر دستگاه‌های مرتبط ۱۷ بهمن ۹۴ در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

وی افزود: تمام تلاش در این حوزه صورت می‌گیرد که مدلی که مبنای علمی دارد با ارزیابی منصفانه از طریق کمیته علمی مدیر بر‌تر سال را مشخص کند.

رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تاکید کرد: ایده انتخاب سازمان بر‌تر، مدیر بر‌تر در حوزه ارزیابی و ارزشیابی یکی از مباحث مهم و مطرح در کشور است که دانش مدیریت را نیز شامل می‌شود. تقدیر و ارج گذاشتن بر این نوع فعالیت‌ها خود به خود یک فعالیتی است که هم وظیفه دانشگاه و هم وظیفه سازمان‌های متولی است و این اجلاس نیز بر محوریت شخص مدیر برگزار شده که معتقدیم مدیر در موفقیت سازمان‌ها و شرکت‌ها تاثیر بسزایی دارد.

در ادامه سعید خزایی گفت: یکی از دغدغه‌ها و چالش‌های جامعه ما مدیریت است که همیشه به دلیل بحران‌های موجود از مدیریت بحران صحبت می‌کنیم و ما می‌خواهیم به بحران مدیریت بپردازیم.

وی تاکید کرد: گذار از مرحله تخصص و دانش اندوزی مدیران به مدیریتی بر پایه خلاقیت در بحران مدیریت صورت می‌گیرد پیش از این مدیران بر پایه آئین نامه‌ها در مسیری از پیش تعیین شده حرکت می‌کردند اما مدیریت جدید هر روز با چالش و مسئله تازه‌ای روبرو می‌شود که سابقه تاریخی ندارد و مدیران نیازمند خلاقیت و نوآوری هستند.

دبیر علمی اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال به مدیریت در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: مدیریت در این دوران نقش بسزایی در پیروزی ما داشت و بر مبنای مدیریت و تلاش دفاع مقدس صورت گرفت.

وی تصریح کرد: به مناسبت سال پیروزی انقلاب در هفدهم بهمن ماه که مصادف با دهه فجر است از ۵۷ مدیر بر‌تر در عرصه فرهنگ، اقتصاد، صنعت و تجارت تقدیر می‌کنیم یکی از مسائل جانبی این رویداد علمی رونمایی از تمبر مدیریت ایرانی اسلامی است.

خزایی در ادامه به تجلیل از فرماندهان دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: روز هفدهم بهمن ماه از ده الی دوازده نفر از فرماندهان دفاع مقدس با همکاری شورای ایثار و شهادت بنیاد شهید و امور ایثارگران و نهاد ریاست جمهوری تجلیل می‌کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches