×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
نخستین نمایش زنده حجاب اسلامی – ایرانی برگزار شد

تهران اکونومی: مرکز تخصصی پوشاک و مد اسلامی – ایرانی بانوان با اجرای نمایش زنده از ۶۰ مدل چادر و حجاب اسلامی در مجموعه ی شهربانو منطقه ۳ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، اکر م جراهی مدیر امور بانوان این منطقه گفت: در این برنامه ۶۰ مدل از جدیدترین طرح های چادر و حجاب اسلامی که از سوی ۴ هنرمند لباس طراحی شده است به نمایش گذاشته شد.

وی ترویج پوشش اسلامی بانوان متناسب با الگوی اسلامی – ایرانی، ضرورت ارائه الگوی مناسب برای پوشش بانوان، احیا و حفظ هویت ملی و دینی را از مهمترین اهداف راه انداز ی این مرکز و اجرای این برنامه عنوان کرد و اظهار داشت: این مرکز با حضور طراحان فعال و علاقمند و به منظور ایجاد خلاقیت و نوآوری و در جهت تشویق هر چه بیشتر بانوان به ویژه دختران جوان به استفاده از مدل های پوشاک ایرانی و اسلامی با مجوز و تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال فعالیت است.

جراهی اجرای فعالیت های آموزشی در سطوح مختلف طراحی و خیاطی، ارائه مشاوره تخصصی در حوزه پوشاک، برپایی مسابقات طراحی پوشاک و اجرای نمایش زنده از طرح های تولیدی را از مهم‌ترین فعالیت های مرکز تخصصی مد و پوشاک مجموعه شهربانو عنوان کرد.

مدیر اداره بانوان تصریح کرد: در این برنامه ۴ طراح به نام های منظر رمزی عراقی، سیدراضیه ابراهیمیان، فاطمه عظیمی و سحر تلغانی چادر های طراحی شده خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند ضمن اینکه در حاشیه ی این برنامه نیز نمایشگاهی از دست آوردهای مرکز مهارت آموزی کوثر مشتمل بر ۴۰ مدل از جدیدترین طرح های مانتو و چهل تیکه دوزی برپا شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches