×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
نحوه استفاده از سرویس VPN/MPLS

مخابرات با استفاده از سرویس VPN/MPLS قابلیت برقراری ارتباط بین دو یا چند نقطه دلخواه مورد در خواست مشتری از طریق شبکه موجود مخابرات وجود دارد.

با استفاده از سرویس VPN/MPLS قابلیت برقراری ارتباط بین دو یا چند نقطه دلخواه مورد درخواست مشتری از طریق شبکه موجود مخابرات وایجاد شبکه موجود مخابرات و شبکه مجازیVLAN بین نقاط و همچنین امکان ارتباط نقاط انتهایی به همدیگر بدون نیاز به مسیریابی از طریق نقطه مرکزی با پیاده سازی توپولوژی Full Mesh بین نقاط وجود دارد.

همچنین در این سرویس امکان تخصیص آدرس ip طبق نظر مشتریان و مطابق با شبکه LAN مشتریان، قابلیت ارتباط مستقیم تمامی نودها با یکدیگر و سهولت بکارگیری شبکه برای مشتریان در کنار امنیت بیشتر در ارسال اطلاعات نسبت به سرویس های مشابه وجود دارد .

بر اساس این گزارش با استفاده از سرویس اینترانت، قابلیت سرویس دهی به متقاضیان اینترانت در سراسر استان با هر میزان پهنای باند مورد تقاضا از طریق بستر زوج سیم و فیبر اختصاصی وجود دارد و این سرویس قابل استفاده جهت مشاهده تصاویر دوربین های مداربسته از هر نقطه کشور توسط اینترنت ، اتصال سیستمهای کامپیوتری نقاط مختلف به هم جهت تبادل دیتا است .

همچنین ارائه ip آدرس استاتیک در داخل کشور بصورت یکتا وسازمان دهی شده و امکان دسترسی به آدرس‌های معتبر اینترنتی داخل کشور و نیز ip آدرسهای private متصل شده به این شبکه در سراسر کشور از دیگر قابلیت های این سرویس است.

در راستای این سرویس شبکه اینترنت اختصاصی شرکت مخابرات قابلیت سرویس دهی به متقاضیان اینترنت درسراسر استان با هر میزان پهنای باند مورد تقاضا از طریق بستر زوج سیم و فیبر اختصاصی را با ارائه ip آدرس استاتیک و Valid اینترنتی را فراهم آورده است .

اما مشترکان می‌توانند برای درخواست سرویس با مراجعه حضوری یا تلفنی ضمن دریافت نامه درخواست اولیه ویا تغییرات با انجام مشاوره فنی و معرفی سرویس های دیتا (بصورت حضوری یا مکاتبه ای ) از مقررات و آئین نامه های خدمات دیتا و مدارک مورد نیاز مطلع شود .

در مراحل بعدی از متقاضی ثبت نام به عمل آمده و پس از امکان سنجی و تعیین مرکز براساس شماره تلفن، هزینه های اولیه اشتراک و نصب برای متقاضی متناسب با تعداد ، نوع سرویس و بررسی توپولوژی شبکه های vpn/Mpls تعیین می‌شود.

اما در خصوص متقاضیانی که به صورت شخص حقیقی نسبت به ارائه در خواست اقدام می‌کنند حضور شخص ویا صاحب مجوز به انضمام اصل و کپی شناسنامه و یا کارت شناسایی معتبر به منظور تکمیل و مهر و امضای کارت اشتراک ضروری است.

همچنین درصورت کاربری عرضه کننده خدمات اینترنتی و اطلاع رسانی ارائه تصویر برابر اصل مجوز اخذ شده از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تعیین سقف پهنای باند مجاز برای فعالیت (جهت در خواستهای سرویس اینترنت) و تکمیل فرم تعهدنامه فیلترینگ برای تقاضاهای m8 و بالاتر (جهت در خواستهای سرویس اینترنت) مورد نیاز است.

این گزارش حاکی است برای انجام مراحل ثبت نام لازم است متقاضی نامه درخواست رسمی (مهر و امضاء شده )، کارت تقاضا ی مهر و امضاء شده توسط بالاترین مقام مسئول (شرکتهای دولتی ) و صاحبان امضاء اوراق تعهد آور مطابق اساسنامه و روزنامه رسمی (شرکتهای خصوصی )، فرم پرسشنامه تکمیل و مهر امضاء شده ، تصویر اساسنامه و مدارک ثبت شرکت جهت موسسات خصوصی ، تصویر آگهی روزنامه رسمی ( حاوی اسامی صاحبان امضاء مجاز و نیز آخرین آدرس قانونی شرکت ) که بیش از دوسال از تاریخ انتشار آن نگذشته باشد جهت موسسات خصوصی ، معرفی نامه و کپی شناسنامه نماینده ، تصویر صورتجلسه آزمایش و تحویل فیبر اختصاصی برای متقاضیان ارتباط روی فیبر، (در صورتیکه دو طرف به شرکت تعلق نداشته باشد ارسال موافقت کتبی طرف مقایل الزامی می باشد .) را در اختیار داشته باشد .

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches