×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
نتایج نهایی پذیرش حوزه های علمیه خواهران اعلام شد

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران از اعلام اسامی قبول‌شدگان نهایی مقطع سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

به گزارش موج، حجت‌الاسلام محمد احمدی با اعلام این خبر گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در پایگاه اینترنتی این مرکز به نشانی www.whc.irو ثبت کد رهگیری و شماره پرونده، نسبت از وضعیت پذیرش خود مطلع گردند.

وی افزود: امتیاز نهایی داوطلبان بر اساس مجموع امتیازات و ضرایب معدل و مصاحبه اخلاقی -رفتاری محاسبه شده است و طبق بالاترین امتیاز بر اساس ظرفیت مدارس معرفی شده‌اند.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: کسانی که اسامی آنها در میان قبول‌شدگان نهایی نیست می‌توانند از ۲۲ تا ۲۵ تیرماه از طریق سامانه پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران نسبت به ثبت اعتراض اقدام و از طریق همین سامانه نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمام پذیرفته‌شدگان قطعی لازم است طبق جدول زمان‌بندی مندرج در صفحه ۱۳ دفترچه راهنما جهت ثبت نام به مدارس علمیه محل پذیرش خود مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: عدم مراجعه پذیرفته شدگان جهت ثبت نام در موعد مقرر به منزله انصراف از تحصیل تلقی می‌شود و با رعایت سایر مقررات، سایر افراد جایگزین خواهند شد.

وی، تعداد قبول‌شدگان نهایی مقطع سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران را حدود ۱۲هزار نفر ذکر کرد و ادامه داد: اسامی این تعداد افراد از میان ۲۹ هزار و ۷۶ نفر ثبت نام کننده اولیه برای تحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شده است.

حجت‌الاسلام احمدی ، تعداد مدارس علمیه‌ای که طلاب جدیدالورود در آنها ثبت نام خواهند شد را ۳۱۵ مدرسه دانست و اظهار داشت: از میان این تعداد مدرسه علمیه، ۱۲ مدرسه علمیه طلاب را با مدرک سیکل و ۳۰۶ مدرسه علمیه طلاب را با مدرک دیپلم و بالاتر جذب می‌کنند.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران، تعداد متقاضیانی که با مدرک سیکل به حوزه‌های علمیه خواهران راه یافته‌اند را ۳۱۴ نفر ذکر کرد.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches