×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
میوه ۲۰ درصد ارزان شد

رئیس اتحادیه فروشندگان میدان میوه و تره بار از کاهش ۲۰ درصدی قیمت میوه خبر داد و گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش مصرف سبزی و صیفی، نرخ این محصول نسبت به هفته گذشته ثابت مانده است.

حسین مهاجران عصر یکشنبه درگفت و گو با ایرنا، افزود: طی سالهای گذشته با آغاز ماه مبارک رمضان و افزایش مصرف قیمت سبزی به مدت ۱۰ روز افزایش می یافت، این در حالی است که امسال به دلیل افزایش تولید سبزی و صیفی در کشور نرخ این محصول افزایش نداشته است.

وی درخصوص نرخ سبزیجات اظهار داشت: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم سبزی پلویی، کوکویی و قرمه ۱۰۰۰ تومان و قیمت هر کیلوگرم سبزی خوردن ۱۵۰۰ تومان است که نسبت به هفته گذشته افزایش قیمتی نداشته است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم هندوانه بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ تومان، خربزه و طالبی بین ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان، خیار بوته ای و گلخانه ای بین ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان و گوجه فرنگی بین ۴۰۰ تا ۸۰۰ تومان عرضه می شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان میدان میوه و تره بار به کاهش مجدد قیمت سیب زمینی و پیاز اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر هر کیلوگرم پیاز ۵۰۰ تا ۷۰۰ تومان و سیب زمینی ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان به فروش می رسد که این نرخ ها نسبت به هفته گذشته با کاهش اندکی روبرو بوده اند.

وی به کاهش ۲۰ درصدی نرخ میوه در میوه فروشی های سطح شهر اشاره کرد و گفت: قیمت هر کیلوگرم گیلاس درجه یک ۱۲ هزار تومان و انگور یاقوتی، زردآلو و سیب گلاب ۱۰ هزار تومان بوده که امروز نرخ این محصولات به ۱۰ تا ۸ هزار تومان رسیده است.

مهاجران افزود: امروز نرخ هر کیلوگرم آلبالو ۳۵۰۰ تا ۴ هزار تومان، هلو ۲ تا ۴۵۰۰ تومان، انبه ۵۵۰۰ و موز ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان و آلوی شابلون ۲۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان و شلیل ۴ تا ۶ هزار تومان به فروش می رسد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches