×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
میهمانی لاله‌ها در بوستان نهج‌البلاغه برگزار می‌شود

اقتصادتهران: شهرداری منطقه ۲ به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اجرای فعالیت‌های متفاوت، حماسه‌ها و ارزش‌های این دوران را به تصویر می‌کشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی گفت: همزمان  با  چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس این حماسه بی نظیر و لزوم پاسداشت این سرمایه عظیم، معاونت اجتماعی و فرهنگی و حوزه بسیج منطقه اقدامات ویژه ای را  همسو با عناوین روزها تدارک دیده است.

وی ارج نهادن و زنده نگاه داشتن رشادت‌ها و ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس برای همگان به خصوص نسل جوان را از رویکردهای مورد توجه در برنامه ها برشمرد و افزود: تجلیل از پیشکسوتان افتخارآفرین دفاع مقدس و مقاومت، تبیین نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نکوداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس و… بخشی از محور فعالیت‌ها در این هفته است.

صالحی به مراسم تجدید میثاق با شهدا  اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، یادواره شهدای دانش آموز،عطرافشانی گلزار شهدای گمنام منطقه، میهمانی لاله‌ها در بوستان نهج‌البلاغه و برگزاری یادواره شهدای بقعه طرشت و همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

وی حرکت کاروان خودرویی، دیدار با جانبازان جنگ تحمیلی در بیمارستان اعصاب و روان نیایش، توزیع بسته‌های ارزاق به نیازمندان به همت پایگاه بسیج مسجد بقیع محله دریان نو، تقدیر مدیریت شهری از زحمات پرسنل و خدوم کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس ودیگر دستگاه‌های امنیتی و قضایی منطقه را از دیگر فعالیت‌های این هفته دراین ایام بیان داشت.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های کتاب و عکس، روایتگری زندگی نامه شهداء و خاطرات دفاع مقدس با حضور بانوان و خانواده‌های جمعی از شهدای ساکن منطقه، برگزاری مسابقه شعر و دلنوشته دوستی با شهداء در سرای محلات گفت: شهروندان منطقه با مشارکت در برنامه‌های این ایام جلوه‌های معنویت در دفاع مقدس را به نمایش گذاشته‌اند.

شهردار منطقه ۲ در ادامه به برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در ساختمان منطقه اشاره کرد و گفت: فضاسازی محیطی با محتوای  دفاع مقدس، تجلیل از آزادگان شاغل در منطقه و برپایی نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه‌ها در این ایام است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches