×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
میزبانی یلدایی شهرداری منطقه۲ از شهروندان در فلکه اول صادقیه

اقتصادتهران: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲ از تدارک جشن و برنامه‌های فرهنگی به مناسبت بلندترین شب سال در این منطقه خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، اکرم رجای گفت: شب یلدا از جشن‌های اصیل ایرانی به شمار می‌رود که بسیاری از آموزه‌های آن مثل صله‌رحم، همدلی و صمیمیت و احترام به بزرگان مورد تاکید اسلام نیز بوده است،

در این راستا مدیریت شهری منطقه نیز با رویکرد خانواده محوری نگاه ویژه‌ای به شب یلدا و پاسداشت آن دارد. وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و فراغتی در سراهای محلات سطح منطقه ،گفت: به منظور ترویج نشاط و شادی اجتماعی و همچنین حفظ و احیای آداب و رسوم ایرانی – اسلامی، جشن یلدایی با اجرای برنامه‌های متنوع آئینی و فرهنگی در فلکه اول صادقیه برگزار می‌شود.

رجای با بیان اینکه آئین باستانی شب یلدا به عنوان نماد و سمبل دورهمی خانواده ایرانی و احترام به پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها است گفت: جشن‌ یلدا با شعار «طعم خوش در کنار هم بودن» با برنامه‌های متنوع فرهنگی سعی دارد تا آئین های سنتی شب یلدا را به تصویر بکشد. وی افزود: با برپایی سفره شب یلدا، اجرای نمایش خیابانی، موسیقی سنتی،حافظ خوانی، غرفه‌های نقاشی، عفاف و حجاب ،سرگرمی و همچنین گذر پاییزی و چایخانه ……..از شهروندان پذیرایی می شود.

به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و اجرای بازی های بومی و محلی از دیگر برنامه های پیش بینی شده است. لازم به ذکر است این مراسم روز چهارشنبه از ساعت۱۷ الی ۲۰ در فلکه اول صادقیه برگزار می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches