چهارشنبه, ۲۶ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

مُهر تایید بر عملکرد فرآیند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان

۱۶ خرداد, ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

مُهر تایید بر عملکرد فرآیند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان

اقتصادتهران: فرآیند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان که سال گذشته گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ دریافت کرده بود، موفق شد این گواهینامه را برای یک سال دیگر تمدید اعتبار کند.

منصور مؤمنی مدیر روابط عمومی و صدای مشتریان بانک سامان با اعلام این خبر گفت: فرآیند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان از سال ۱۳۹۰ با استقرار سیستم‌ها و روش‌های مناسب در بانک پیاده‌سازی و عملیاتی شده است و از سال ۱۳۹۴ تحت نظارت مداوم و ارزیابی کارشناسان شرکت توف نورد ایران قرار گرفت.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها