×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
موقعیت طلایی مشتریان بانک سینا با طرح تسهیلاتی آفتاب

اقتصادتهران: از دیرباز، دریافت تسهیلات بانکی، یکی از دغدغه‌های مشتریان سیستم بانکی بوده و همواره فردی که موفق به دریافت وام از بانکی می‌شد، به نوعی موفقیت و گره گشای بخشی از مشکلاتش محسوب می‌شد. این در حالی است که هم اکنون نیز دسترسی به تسهیلات بانکی به عنوان یک غنیمت مطرح است و معمولا افراد برای فائق آمدن بر برخی مشکلات ناخواسته مالی خود بر روی دریافت تسهیلات بانکی حساب ویژه‌ای باز می‌کنند.

به گزارش اقتصادتهران، اما شرایط دریافت تسهیلات از بانک‌ها برای امسال کمی سخت و حتی می‌توان گفت که تا حدودی در برخی بانک‌ها غیر ممکن شده است به طوری که مقامات بانکی با وجودی که اعلام کرده‌اند که ارائه تسهیلات خرد، آسان شده اما اگر سری به شعب بانک‌ها بزنید متوجه خواهید شد برای دریافت آن باید از مراحل سختی عبور کرد که برخی متقاضیان آن را هفت‌خوان رستم می‌خوانند.

به عبارت دیگر دریافت تسهیلات با نرخ ۲۳‌ درصد برای برخی از خانوارها بسیار دشوار است و از آن به عنوان یک دام برای دریافت وام نام برده می‌شود که دارنده تسهیلات را از یک مشکل، خلاص و وارد مشکلات دیگری برای پرداخت تسهیلات می‌نماید.

در چنین شرایطی، بانک سینا با ارائه خدمت جدید خود موسوم به طرح تسهیلاتی آفتاب، امیدواری زیادی در مشتریان برای دریافت تسهیلات آسان ایجاد کرده است به گونه‌ای که تسهیلات مذکور بدون دریافت سود به مشتریان اعطا می‌گردد که این خود، به نوعی یک موقعیت طلایی برای مشتریان بانک سینا محسوب می‌شود.

به بیان دیگر می‌توان گفت که بانک سینا با شناخت دقیقی که از وضعیت خاص در جامعه و نیز مشکلات گذشته مشتریان برآورده کرده بود، موفق شده است با هدف استفاده اعضای سازمان نظام مهندسی، گروه مساجد، گروه اهل سنت، این طرح را ارائه نماید ضمن آن که کارگران دارای بیمه تامین اجتماعی، گروه پیشه‌وران، گروه مددجویان، گروه دامپروران، گروه روحانیون، گروه رانندگان کامیون، رانندگان تاکسی، رانندگان سواری و گروه عشایر نیز از دسته افراد و گروه‌هایی هستند که می‌توانند با افتتاح سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز با حداقل موجودی ۵۰ هزار تومان برای بهره‌مندی از این تسهیلات از این طرح استفاده نمایند.

انتخاب دوره بازپرداخت اقساط در کنار انتخاب میزان اقساط از جمله آپشن‌های بسیار ارزنده در طرح آفتاب بانک سینا است که این تسهیلات را با استقبال مشتریان مواجه کرده است.

گفتنی است مبلغ تسهیلات در این طرح تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان، متغیر بودن مدت سپرده‌گذاری از یک ماه تا یکسال و در کنار حق انتخاب دوره بازپرداخت توسط مشتری که از ۶ تا ۴۸ ماه تعیین می‌گردد، بر جذابیت‌های این طرح افزوده است.

گفتنی است تسهیلات این طرح که بدون سود و با کارمزد صفر پرداخت می‌شود، ویژه سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بوده و مشتریان می‌توانند با مراجعه به شعب این بانک و یا سایت بانک سینا، از مزایای این طرح فوق‌العاده بهره‌مند گردند.

 

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches