×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
موافقت نامه ای برای گسترش توزیع گازهای صنعتی در ایران

اقتصادتهران: گروه لینده آلمان و شرکت گازهای صنعتی دلوار افزار از گروه صنعتی دلوار افزار موافقتنامه تأسیس شرکت مشترک گازهای صنعتی لینده-دلوار افزار را امضاء نمودند به طوری که دفتر مرکزی شرکت مشترک لینده دلوار افزار در تهران خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت دلوار افزار، این توافقنامه با هدف تشکیل یک شرکت مشترک پیشتاز در عرصه تأمین گازهای صنعتی و پزشکی و با تکیه بر سابقه و تجربه ارزنده هر دو شرکت مؤسس توسط مدیرعامل لینده آقای آلدو بلونی و عضو هیت مدیره لینده آقای برند اویلتز و مدیرعامل و دکتر ایرج قربانی موسس گروه صنعتی دلوارافزار به امضاء رسیده است.

بر پایه این گزارش، آدام جنینگز فریزبی –مدیر عامل بخش گازهای صنعتی لینده خاورمیانه- عنوان نمود، لینده خاورمیانه با این تصمیم، گسترش توزیع گازهای صنعتی مبتنی بر تکنولوژی و سابقه طولانی لینده را در ایران پیش رو خواهد داشت.

وی افزود: فرصت بزرگ بازار کسب وکار در فروش رو به رشد گازهای صنعتی و پزشکی به خصوص گازهای خاص، گازهای قابل استفاده در صنایع پزشکی، مواد غذایی و آشامیدنی و سایر صنایع تولیدی در ایران به وضوح دیده می شود.

آقای دکتر قربانی-مدیر عامل گروه صنعتی دلوار افزار- تأکید کرد، شرکت مشترک جدید با لینده آلمان با هدف مشارکت طولانی مدت در گسترش بازار گازهای صنعتی خصوصاً گازهای قابل مصرف در صنایع پزشکی در ایران تأسیس می گردد و همچنین عنوان کرد: شرکت مشارکت در حال تأسیس لینده دلوار افزار به سبب آینده روشن خود در صنعت ایران، پشتیبانی کامل این گروه صنعتی را داراست و این پشتیبانی شامل خدمات حقوقی، مالی و تخصصی خواهد بود تا شرکت مشترک لینده دلوار افزار به به عنوان نقطه عطف توسعه و در عین حال تاثیرگذار در حوزه گازهای صنعتی ایران مطرح گردد.

همچنین تأمین کننده عمده گازهای صنعتی مایع برای شرکت مشترک لینده دلوار افزار، کارخانجات زیر مجموعه گروه صنعتی دلوار افزار خواهد بود و با توجه به پیش بینی متخصصین این صنعت، بازار مصرف گازهای صنعتی ایران تا سال ۲۰۲۵ دو برابر خواهد گردید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches