×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
مهیا شدن شرایط ایجاد مدارس ماندگار در استان‌ها

اقتصادتهران: رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از فراهم بودن شرایط برای ایجاد مدارس ماندگار در استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد تقی نظر پور در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها در اردوگاه شهید باهنر تهران اظهار کرد: نوع محیط های کار بردی و فضاهای آموزشی بر فرآیند یادگیری و یاددهی موثر است.

وی افزود: اگر همه عوامل تعلیم و تربیت از جمله مدیر، معلم و دانش آموز خوب وجود داشته باشد، اما فضای آموزشی مطلوب نباشد، فرآیند تعلیم و تربیت چنانکه باید، محقق نخواهد شد.

نظر پور با اشاره به این مطلب که در کشور تنها ۴۸ مدرسه ماندگار وجود دارد، گفت: با وجود پتانسیل‌های و ظرفیت‌های موجود، می‌توانیم با احداث فضاهای مرغوب، مدارس ماندگار بیشتری راه اندازی کنیم.

وی افزود: به روزآوری و استاندارد سازی پروژه‌ها، تبیین شاخص‌ها و معیارهای ورزشی، استاندارد سازی فضاهای سرمایشی و گرمایشی و نظارت بر فضای مدرسه و مدیریت فضای سبز و طرح‌های تحقیقاتی در زمینه مقاوم سازی و ایمن سازی مدارس از جمله برنامه‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سال ۹۶ است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از تدوین برنامه نگهداری مدارس خبر داد و افزود: همواره تلاش می کنیم با حذف فضاهای نا ایمن و تبدیل آن به فضاهای مقاوم، فضاهای مطلوب بیشتری برای دانش آموزان مهیا کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches