×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: عضو هیات مدیره بیمه دانا از ابلاغ بسته جامع سیاستی، نظارتی و اجرایی این شرکت تا قبل از پایان سال جاری خبر داد .

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا دکتر رضا جعفری اعلام کرد: طرح برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک با توجه به ابعاد وسیع وگسترده آن پاسخی به چگونگی برنامه ریزی موثر در کلیه سطوح سازمانی است، لذا در جهت انجام این مهم، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره تصمیم دارند تا با بازنگری در برنامه ها و سیاست های موجود، بسته جامع سیاستی، نظارتی و اجرایی شرکت را که محصول نهایی آن، ماموریت، اهداف بنیادین، راهبردها، سیاست ها و برنامه های اجرایی فنی، مالی و عملیاتی است، تدوین و قبل از پایان سال جاری به کلیه واحدها ابلاغ کنند.

وی گف: با تدوین این بسته می توانیم ضمن برطرف کردن نقاط ضعف و مقابله با تهدیدهای بازار کسب و کار بیمه و با بهره گیری از ظرفیت ها و مزیت های بالقوه و بالفعل موجود، به بهره برداری هر چه بیشتر از فرصت های محیطی در افق برنامه پرداخته و اهداف خویش را در راستای تحقق رسالت یا فلسفه وجودی آن جهت دهی کنیم.

دکتر جعفری در توضیح مطلب افزود: اگر شرکت های بیمه و واحدهای تحت پوشش آن، سیاست منظم و یکپارچه ای را در جهت برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک مجموعه خود به نحو اثربخش به عمل آورند و در قالب برنامه های بنیادین دست به ایجاد هماهنگی ها و رعایت اولویت ها بزنند، نه تنها از وقوع بی برنامگی در صنعت بیمه جلوگیری می شود، بلکه به راحتی بسیاری از ریسک های موجود در بازار بیمه را تحت کنترل خود قرار خواهند داد.

وی در پایان از نگرش استراتژیک مدیریت عامل شرکت و سایر اعضای هیات مدیره و اهتمام همه مدیران ستادی و اجرایی برای انجام این مهم تقدیر کرد.

بنابر این گزارش، تدوین بسته جامع سیاستی، نظارتی و اجرایی بیمه دانا پس از تایید هیات مدیره این شرکت توسط دکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل به دکتر جعفری محول شد .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches