×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
مهم‌ترین سیاست های بانک توسعه تعاون

افزایش ارتباط بین بخشی با سازمان های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موجب تقویت جایگاه این موسسه مالی و تقویت درون بخشی از طریق پشتیبانی تشکل های تعاونی خواهد شد.

محمدعلی سهمانی در مراسم افتتاحیه ساختمان مدیریت شعب استان اصفهان، افزود: بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک تخصصی و توسعه ای، تسهیلات خود را در اختیار تعاونی ها قرار می دهد و از طریق تقویت زیرمجموعه های وزارت تعاون و با ارائه سرویس و خدمات به آنها سبب تقویت درون بخشی خواهد شد.

وی اظهار داشت: عملکرد بانکی برپایه جذب و تخصیص منابع استوار است و بیشترین هدف گذاری بانک در این دو حوزه صورت می گیرد. معیارها و شاخصهای استاندارد در تخصیص منابع شامل نسبت منابع و مصارف، نسبت مطالبات غیرجاری با کل مطالبات، سوددهی و صرفه اقتصادی عملیات بانک، حاشیه سود که از طریق خروجی و فعالیت های بانک حاصل می شود از مواردی است که باید مدنظر قرار گیرد.

سهمانی با اشاره به شاخصهای درآمدی، تصریح کرد: صدور ضمانت نامه ها، درآمدهای حاصل از عملیات اداری و بین المللی و فعالیتهای بانکداری الکترونیک ازجمله شاخصهای کارمزدی و درآمدی بانک است. ارائه خدمات بیشتر و متنوع تر به مشتریان سبب افزایش درآمد بانک خواهد شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches