×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
مهمانی بزرگ تولد سی‌سالگی فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند برگزار شد

اقتصادتهران: مهمانی بزرگ تولد سی‌سالگی فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند عصر روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه در فروشگاه شهروند بیهقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، در این مراسم که با حضور مدیرعامل شهروند و جمعی از مشتریان و اصحاب رسانه برگزار شد، فروشگاه‌ شهروند بیهقی از ساعت ۱۶:۳۰ با برنامه‌های شاد و مفرح به ویژه برای کودکان همچون بریدن کیک ۵۰ کیلویی، آتش‌بازی، اجرای میدانی و نوروزخوانی عمو نوروز و حاجی‌فیروز، هنرنمایی گرو‌ه‌های کودک تلویزیونی و تن‌پوش‌های عروسکی محبوب کودکان، موسیقی زنده، مسابقه و جایزه برای کودکان، تخفیف ۷۰ درصدی در اعتبار وی‌آر‌پارک شهربازی و … میزبان شهروندان بود.

داود قربانیان، مدیرعامل شرکت شهروند در جمع خبرنگاران گفت: این شرکت مفتخر است که در ۳۰ سال گذشته میزبان طیف وسیعی از مردم بوده و مهم‌ترین هدف در این سال‌ها بر خدمت محوری استوار بوده است.

وی افزود: جشنواره سی‌بهار شهروند تولد فروشگاهی است که مشتریان را سرمایه‌ای ارزشمند و مشتری‌مداری را آرمان سه‌دهه فعالیت خود قرار داده است.

لازم به ذکر است، ۳۰ کارت خرید ۳۰ میلیون تومانی، ۳۰ کارت تخفیف به ارزش ۳۰ میلیون تومان و ۳۰ هزار کد تخفیف آنلاین نیز هدیه ویژه جشنواره سی‌بهار شهروند به مشتریان خوش‌شانس اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و در جشنواره سی بهار این فروشگاه، شهروند سرپرستی ۳۰ کودک را بر عهده گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches