×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
منطقه ۷ دوره‌های تراش سنگ های قیمتی برگزار می‌کند

اقتصادتهران: معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از برگزاری دوره های تخصصی تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی ویژه عموم شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمود منیعی با اعلام این مطلب افزود: مرکز آموزش و توانمندسازی تراش سنگهای قیمتی در بحث تراش سنگهای قیمتی و کاربردی کردن آنها فعالیت داشته و در سه سطح به علاقمندان آموزش می دهد.

وی تصریح کرد: یکی از جهت گیریهای این مرکز مهارت آموزی در مشاغلی است که ارزش افزوده بالایی دارند و در این زمینه نیز علاقمندان می توانند در نوآوری و کمک به جامعه مخاطب خود، خانواده و معیشتشان کمک کنند.

معاون شهردار منطقه ۷ با تاکید بر اینکه یکی از معضلات شهری این است که جوانان با مشکل کسب و کار روبرو هستند که این مشکل در اقتصاد شهر نیز تاثیر گذار است، گفت: یکی از دغدغه های جدی در جامعه مسئله اشتغال است که با توسعه صنایع دستی می توان بخش قابل توجهی از این دغدغه را حل کرد.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches