×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
منطقه ۴ میزبان نو مادران شهر تهران

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۴  گفت: در مراسم جشن نو مادران پایتخت از بانوانی که به تازگی دارای فرزندی شدند و یا فرزندی در راه دارند تقدیر شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” ضمن ارج نهادن به مقام شامخ بانوی دو عالم زهرای اطهر(س) گفت: شکی نیست که مادر از هر جهت مقام ارجمند و والایی در همه ادیان داشته و دارد و همگان با دید احترام به او می نگرند و به عظمت و بزرگی از وی یاد می کنند. هر دین و آیینی که در طول تاریخ آمده به این مسئله توجه کرده و مردم را به خدمت به مادر فراخوانده اما ولی اسلام بیش از دیگر مکاتب به این مسئله توجه نموده و به مادر عظمت بخشیده است.

او ادامه داد: توجه و رسیدگی به این قشر زحمتکش، از جان گذشته و پرتلاش از وظایف مهم هر جامعه است که این مهم در مدیریت شهری نیز بدان توجه می شود.

کمالی زاده گفت: در این راستا و به منظور ارج نهادن به مقام والای مادر به همت اداره امور بانوان و خانواده منطقه ۴ و با مشارکت مناطق ۸، ۱۳ و ۱۴ مراسم جشن ویژه نومادران شهر تهران با حضور مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران و شهرداران مناطق ۲۲ گانه در سالن همایش های پژوهشکده رویان برگزار شد.

شهردار منطفه ۴ افزود: این مراسم برای اولین بار برای مادرانی که به تازگی دارای فرزند شده اند و یا فرزندی در راه دارند برگزار و در آن از ۳۰۰ نفر از نومادران شهر تهران با تقدیم هدایایی تقدیر شد.

گفتنی است در کنار این مراسم که برنامه هایی همچون اجرای گروه هنری ، پخش کلیپ، سخنرانی بانوی موفق و تقدیر از مادران موفق و نو مادران برگزار شد، میز خدمت با ارائه خدمات تیم سیار دوز یادآور واکسن کرونا، غربالگری فشار خون، تست قند خون، مشاوره تغذیه، مشاوره مامایی و پزشک عمومی به همت اداره سلامت منطقه ۴ برپا شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches