×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
منطقه ۲۲ صاحب گرمخانه می شود

اقتصادتهران: شهرداری منطقه ۲۲ با احداث یک باب گرمخانه، ایجاد سرپناهی مناسب و امن برای افراد بی بضاعت و مددجو را در محدوده شمال غرب تهران، مورد توجه قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، قاسم مولایی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: « کلنگ احداث گرمخانه چیتگر از تیر ماه ۹۳ بر زمین زده شده و این پروژه در اردیبهشت ماه سال ۹۴ به بهره برداری خواهد رسید. این پروژه که اکنون دارای پیشرفت حدود ۵۰ درصدی است، در ۳ طبقه با زیربنای ۶۰۰ متر مربع در حال ساخت است.»

وی افزود: « این اقدام در حوزه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی منطقه بوده و برآنیم تا بمنظور ایجاد امنیت بیشتر برای شهروندان مددجو و برطرف کردن مشکلات آنان، اقداماتی از این قبیل را در دستور کار قرار دهیم. »

گفتنی است این گرمخانه در انتهای خیابان کوهک، خروجی بوستان جنگلی چیتگر قرار گرفته و با بهره برداری از آن، منطقه ۲۲ صاحب گرمخانه دیگری خواهد شد.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches