×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
منطقه ۲۲ دوباره به شبکه جهانی ایمن ملحق شد

تهران اکونومی: شهرداری منطقه ۲۲ بعنوان اولین منطقه در کلانشهرهای کشور با برگزاری مراسم ویژه‌ای، الحاق مجدد خود را به شبکه جهانی ایمن جشن گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، این اتفاق خوشایند با حضور شهردار، مسئولان و کارکنان منطقه همچنین اعضای مرکز همکاری‌های سازمان بهداشت جهانی در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) گرامی داشته شد.

قاسم مولایی شهردار منطقه در این برنامه با استقرار در جایگاه سخنران، با یادآوری تاکیدات دکتر قالیباف شهردار تهران در خصوص بهره گیری از تجارب ارزشمند جامعه ایمن همچنین مشارکت شهروندان برای پیوستن به شبکه شهرهای ایمن جهان، با تبریک الحاق مجدد منطقه به این شبکه جهانی به شهروندان این منطقه گفت: « منطقه ۲۲ از بدو تاسیس عناوین و افتخارات بسیاری کسب کرده و اولین منطقه ای است که به شبکه جهانی جامعه ایمن پیوسته است. موضوع امنیت و حفظ سلامت شهروندانش موضوعی است که در هر جامعه ای دارای اهمیت است. جامعه ایمن امروزه مهمترین موضوع اجتماعی است که شهرداری تهران در دستور کار قرار داده است که اجرای طرح خط سفید نمونه بارز برنامه ای است که به منظور تحقق جامعه ایمن، مدتی است در مناطق مختلف شهرداری تهران دنبال می شود.»

وی در ادامه صحبتهای خود با اشاره به اینکه عملیاتی شدن طرح خط سفید، موجب ارتقای سطح سلامت و ایمنی و حفظ نظم و انضباط اجتماعی با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می شود، تصریح کرد: « همه افرادی که در جامعه زندگی می کنند سرمایه های اجتماعی یک جامعه هستند که باید امنیتشان تضمین شود و بخشی از وظیفه تامین امنیت این سرمایه های اجتماعی، برعهده شهرداری هاست. استاندارد سازی معابر، مناسب سازی معابر برای تردد معلولان و جانبازان، اصلاحات هندسی برای کاهش تصادفات و … از جمله وظایفی است که شهرداری با ایفای آنها، ایمنی زندگی شهروندان را افزایش می دهد. خوشحال و شاکریم که در منطقه ۲۲ با همت و تلاش همکاران تلاشگرمان و بهره گیری از راهنماییهای اعضای مرکز همکاریهای سازمان بهداشت جهانی، شاهد الحاق مجدد منطقه بعنوان اولین منطقه از تهران به شبکه جهانی جامعه ایمن هستیم و اگر این اتفاق دارد از نو رخ می دهد، به دلیل اهتمام همکاران بر رفع معضلات ، کاستی ها و تقویت ضعفها بوده است. »

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches