×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
منتظر چراغ سبز دولت برای فروش هواپیما به ایران می‌مانیم

اقتصادتهران: بنابر گفته‌ی شرکت هواپیمایی بویینگ آمریکا، این شرکت برای فروش و اجاره‌ی هواپیما به ایران منتظر چراغ سبز دولت اوباما می‌ماند.

به گزارش بلومبرگ، تیم نیل، سخنگوی شرکت بویینگ گفت: این شرکت باید برای فروش و ارسال هواپیما به ایران منتظر تایید توافق با ایران ایر توسط دولت اوباما بماند.

این اظهارات به دنبال آن بیان شد که مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته طرح طرح منع داد و ستد شرکت بویینگ با ایران را به تصویب رساند.

به گزارش ایسنا، اواخر روز پنج‌شنبه قانونگذاران آمریکایی مسدود کردن توافق شرکت هواپیمایی بویینگ برای فروش و اجاره ۱۰۹ هواپیما به شرکت ایران‌ایر در چند سال آینده را تصویب کردند.

این لایحه ابتدا به صورت رای‌گیری صوتی به تصویب رسید و سپس با ۲۳۹ رای موافق در برابر ۱۸۵ رای مخالف به تصویب نهایی مجلس نمایندگان کنگره رسید.

این در حالی است که دولت اوباما همواره تاکید کرده است که هرگونه قانونی را که باعث تضعیف توافق هسته‌ای برجام شود وتو خواهد کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches