×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
مناطق ۲۲گانه تهران گواهینامه HSE گرفتند

سیستم HSE مشخص می‌کند که چگونه با کمترین هزینه و آسیب، بیشترین نتیجه را داشته باشیم و این طرح که از سال ۱۳۸۸ و طبق احکام بالادستی آغاز شد، خطرات و ریسک‌ها در مناطق ۲۲گانه را در تهران شناسایی کرده و تا مرحله ممیزی پیش رفته است.

مناطق ۲۲گانه و سازمان‌های شهرداری تهران، گواهینامه استقرار سامانه مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط‌ زیست (HSE MS) دریافت کردند.

به گزارش ایلنا، “حسنعلی غفاری”، دبیر شورای عالی بهداشت، ایمنی و محیط‌ زیست شهرداری تهران، صبح امروز در مراسم اعطای گواهینامه استقرار HSE که با حضور مهندس امانی قائم مقام معاونت مالی و اداری شهرداری تهران دکتر آباد، دکتر حافظی و مهندس حقانی سه عضو شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهرداری برگزار شد، گفت: اساساً سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط ‌زیست، نحوه مدیریت و رویکرد زندگی و کار را به شهروندان آموزش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: اعطای گواهینامه استقرار HSE به معنای رتبه بندی و امتیاز دهی به شهرداری مناطق است که به صورت رتبه بندی پنج ستاره‌ای صورت می‌گیرد و بر اساس امتیازات دریافت شده در هر منطقه ستاره طلایی، نقره‌ای و یا برنزی با درجه کیفی مشخصی به مناطق داده می‌شود.

وی افزود: این سیستم مشخص می‌کند که چگونه با کمترین هزینه و آسیب، بیشترین نتیجه را داشته باشیم و این طرح که از سال ۱۳۸۸ و طبق احکام بالادستی آغاز شد، خطرات و ریسک‌ها در مناطق ۲۲گانه را در تهران شناسایی کرده و تا مرحله ممیزی پیش رفته است.

غفاری با بیان اینکه خطرات محیط شهری دائماً در حال تغییر هستند، افزود: باید نگاه مدیرانمان آنقدر تیزبینانه باشد که خود، این تغییرات را تشخیص دهند.

دبیر شورای عالی بهداشت، ایمنی و محیط‌ زیست شهرداری تهران تاکید کرد: کارهای مربوط به شهرداری را آغاز کردیم و امیدواریم در آینده و با توجه به چشم‌اندازی که داریم، برای همه مردم کلانشهر تهران این سیستم مدیریت را ایجاد کنیم. همچنین ساختار‌ها تنظیم شده است و دستوراتی هم شورای شهر تهران در این زمینه داده و مکلف کرده است که این موضوع هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

وی ابراز امیدواری کرد که امروز شروع خوبی باشد برای فراگیر شدن این سیستم مدیریتی در سطح کلانشهر تهران.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches