×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مناطق زلزله زده در امنیت کامل به سر می برند

اقتصادتهران: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: شهرستان های زلزله زده غرب استان با حضور نیروی انتظامی در امنیت کامل به سر می برند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، منوچهر امان اللهی اعلام کرد: پس از وقوع زمین لرزه ۶/۴ ریشتری سرپل ذهاب پلیس به حالت آماده باش درآمده و همه چیز تحت کنترل است.

وی تصریح کرد: هم اکنون تعدادی از شهروندان کرمانشاهی به خاطر ترس از وقوع زمین لرزه مجدد، به خیابان ها آمده اند و پلیس نیز برای تامین امنیت در کنار آن ها حضور دارد.

سردار امان اللهی تصریح کرد: در شهرستان سرپل ذهاب که مرکز زمین لرزه بوده نیز همکاران پلیس حضور گسترده ای دارند و در حال کمک و امداد رسانی به زلزله زدگان هستند.

رییس پلیس کرمانشاه یادآوری کرد: در صورت نیاز و اعلام نیاز فرماندهی انتظامی شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین و دیگر شهرهای منطقه، نیروهای مورد نیاز را به این مناطق اعزام خواهیم کرد.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد تا ضمن حفظ خونسردی، به شایعات توجه نکنند و اخبار مربوط به این زمین لرزه را از طریق مراجع رسمی مانند صدا و سیما و خبرگزاری ها دنبال کنند.

سردار امان اللهی در پایان گفت: هر کدام از شهروندان که به کمک پلیس نیاز داشتند می توانند با شماره ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی تماس حاصل کنند.

ساعت ۲۰:۰۷ یکشنبه شب زمین لرزه ای به بزرگی ۶٫۴ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) غرب استان کرمانشاه را لرزاند.

به گزارش ایرنا، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران گزارش داد، این زمین لرزه در عمق هفت کیلومتری زمین و در فاصله ۱۷ کیلومتری سرپل ذهاب، ۱۸ کیلومتری قصرشیرین و ۳۳ کیلومتری گیلانغرب و ۱۲۷ کیلومتری مرکز کرمانشاه رخ داده است.

این زلزله به حدی شدید بود که در تمام نقاط استان کرمانشاه احساس شد و اکثر مردم را به معابر عمومی و پارکها کشاند.

این زلزله پس لرزه زمین لرزه ۷٫۳ ریشتری ۲۱ آبان سال گذشته بوده که در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب رخ داد و ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.

این زلزله به ۹ شهرستان و یک هزار و ۹۳۰ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches