×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
معوقات وزارت آموزش و پرورش حدود هزار میلیاردتومان است

اقتصادتهران: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه موضوع استخدام مربیان پیش دبستانی در دستور کار مجلس است گفت: حدود هزار میلیاردتومان جمع معوقات حق التدریسی ها و حق الزحمه امتحانات است.

به گزارش مهر، سیدمحمد بطحایی در حاشیه مراسم معارفه اش در جمع خبرنگاران درباره وضعیت نیروی انسانی و فضای آموزشی در سال تحصیلی جدید گفت: تعداد ۱۳ میلیون دانش آموز سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

وی افزود: تعداد یک هزار و ۱۰۰ عنوان کتاب و ۵۳۸ میلیون جلد آماده شده است که از بیستم شهریور توزیع می شود، همچنین در شهر تهران نیز توزیع کتاب را از ۲۵ شهریور داریم.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: دوره های آموزشی را برای معلمان در ارتباط با کتاب های جدید التالیف برگزار کرده ایم.

وی با بیان اینکه تعداد ۸۱۰ پروژه عمرانی در مهرماه افتتاح می شود گفت: حدود هزار کلاس درس هنوز خشت و گلی هستند، همچنین حدود ۱۸۰۰ کلاس کانکسی داریم که در سال ۹۷ با وضعیت بهتری نسبت به آموزش ادامه خواهیم داد.

بطحایی ادامه داد: از سال جاری تا چهارسال آینده تعداد زیادی از معلمان شرایط بازنشستگی دارند که شرایط تامین و جایگزین را در جلسات با مدیران کل بررسی کرده ایم و مطرح شده است تا افراد توانمند که تمایل به کار دارند بازنشستگی خود را به تاخیر بیندازند.

 وزیر آموزش و پرورش افزود: حدود ۲۰ هزار نفر از دانشگاه فرهنگیان جذب خواهند شد و با مذاکره با سازمان برنامه و بودجه وضعیت نیروهای حق التدریس را مشخص خواهیم کرد تا مانند سال های قبل بخشی را از حق التدرسی ها تامین کنیم لذا در سال تحصیلی جدید با کسری نیروی انسانی مواجه نخواهیم شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches